කෑන් නෑ නේද
කෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.
![]()
webrip eka neh?කෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.
![]()
Kohomada ban taste eka..kasippu wage da.. nathnam original sake wage daකෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.
![]()
පරණ සකේ එකේම රස තමා ආයේ අලුත් රසක් නෑ.Kohomada ban taste eka..kasippu wage da.. nathnam original sake wage da
Super markets 2k baluwa thibbe na..
Keells එකේ කෑන් එක තිබ්බා. පරණ එක කිව්වේ රෝයල් සකේ එකදකෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.
![]()
Keells එකේ කෑන් එක තිබ්බා. පරණ එක කිව්වේ රෝයල් සකේ එකද
ow ow parana kola pata bothalema thamai.
mala jarawak yako oka
ehemada..තනි chemical රහක් නේ ඕකබොන්න එපා බං ඔවා