12.5% සකේ කෑන් එක කොහෙද තියෙන්නේ(Brewzer)

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,369
    1
    101,232
    113
    34
    Kalutara
    කෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්‍රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.



    MXg9zVo.jpeg
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,940
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    කෑන් නෑ නේද

    කෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්‍රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.




    MXg9zVo.jpeg

    thiyanawa ban aluthen awilla
    1728313324526.png
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,940
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    කෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්‍රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.



    MXg9zVo.jpeg
    webrip eka neh?
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,563
    6,057
    113
    කෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්‍රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.



    MXg9zVo.jpeg
    Kohomada ban taste eka..kasippu wage da.. nathnam original sake wage da
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,158
    113
    Super markets 2k baluwa thibbe na..

    කෑන් තියෙනවද? මම නම් බෝතලේ ගත්තේ. ස්ට්‍රෝන් එම්ටියක් දුන්නම රුපියල් 50ක් අඩුකලා. අනික මේ පරණ සකේ එකමලු ස්ටිකරේ වෙනස් කරලා එන්නේ.



    MXg9zVo.jpeg
    Keells එකේ කෑන් එක තිබ්බා. පරණ එක කිව්වේ රෝයල් සකේ එකද
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda