hodai.gewana ganata godakma watinawa.math gaththa.13500k giya okkoma back cover dala full temp gahala.
* battery dawas 2k wage tiyenawa.mama thama net giyenam na.card dammema naha.candy crush gahanawa.ekanisa dawas 2k wage tama.
* ekama aula hand free nalu kisima xiomi phone ekakata.
* tawamanam hirawena aul mukut na.
* touch ekanak kiyanna taram aulak naha.godak hodata wada.
* cam eka godak hodai.smahara phone wala 8,10,12mp tiyenawa kiuwata meke 8mp hariyanna photo eka quality hodai.
* tawa aulak tama call ekak eddi ho yaddi contack number eakata dana photo eka choti raumaka tiyenne...mama hitanne aluth vertion eka nisa wenna ati.4.4.4 wage samsung wala full screen eken bagayakma contack image eka penawane....
