12000කට වගේ හොඳ ෆෝන් එකක් කියපල්ලකො

AnuradhaRa

Well-known member
  • hodai.gewana ganata godakma watinawa.math gaththa.13500k giya okkoma back cover dala full temp gahala.
    * battery dawas 2k wage tiyenawa.mama thama net giyenam na.card dammema naha.candy crush gahanawa.ekanisa dawas 2k wage tama.
    * ekama aula hand free nalu kisima xiomi phone ekakata.
    * tawamanam hirawena aul mukut na.
    * touch ekanak kiyanna taram aulak naha.godak hodata wada.
    * cam eka godak hodai.smahara phone wala 8,10,12mp tiyenawa kiuwata meke 8mp hariyanna photo eka quality hodai.
    * tawa aulak tama call ekak eddi ho yaddi contack number eakata dana photo eka choti raumaka tiyenne...mama hitanne aluth vertion eka nisa wenna ati.4.4.4 wage samsung wala full screen eken bagayakma contack image eka penawane....

    :cool:
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Capture1.JPG
    Capture2.JPG
     

    dilshangwn

    Active member
  • Mar 31, 2019
    509
    125
    43
    mama use karanne Go eka... Chrome waladi browse karaddi awulak enawa memory madi nisa photos penanne na kiala... man hethanne eka settings walin hadanna puluwan athi