15 හැවිරිදි දියණියගේ පෙම්වතා නිවසේ කාමරේ(Full Story

diwarathne

Well-known member
  • Oct 21, 2015
    2,991
    1,007
    113
    තව ටික දවසක් තිබ්බා නම් බබෙකුත් දෙන්න තිබ්බා.එතකොට අම්මයි දුවයි අක්කයි නංගී වගේ
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,862
    113
    අදාල නෑනේ
    පෙම්වතියට වයස 15 කි. මෙම දියණියට බාල අවුරුදු 7 සොයුරෙකුත් මාස 10 ක් වන බිළිඳු සොයුරියකත් සිටින අතර කුඩා දරුවන්ගේ වැඩ නිසා මව නිතරම කාර්ය බහුලව සිටී.
     

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    මෙම නිවසේ පියා කාර්ය බහුල අයෙකු වූ අතර

    නිතරම නිවසින් පිටත රාජකාරී වලට යන අයෙකි. මෙම දියණියට බාල අවුරුදු 7 සොයුරෙකුත් මාස 10 ක් වන බිළිඳු සොයුරියකත් සිටින අතර කුඩා දරුවන්ගේ වැඩ නිසා මව නිතරම කාර්ය බහුලව සිටී.

    :dull::sorry:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    හොද වෙලාවට අපිටනම් ඔය කාලයේ හොද ආතල් කාලයක් තිබ්බ පට්ට යාළුවො හිටියා පිස්සු කෙලියා තාමත් මතක් කරලා හිනා වෙන්න තරම්
    හැම දෙයටම කාලයක් තියනවා:D
    දැන් ඉතින් පුක් පාරවල් හම්බ වෙයි හිරෙදි කොලු කාරයන්ගෙන්:eek:
    Ayi ehema venne, prison eke Baladarin [Guards,Jailer,
    Chief Jailer, Asp] nathdha prison eke.A ayata paminili karanna puluwan. Suba sadaka ansayatah paminili karanna puluwan. Eta amatharava police valata paminili karanna puluwan. Nithiya katath samanai. Courts valatath paminili karanna puluwan. Hire inna hama kenek ma Nadu kara unnanse bare inne.Nadu thinduve kiyala nahane,puk paraval arinna kiyala. Manava himikam commission valata paminili karannath puluwan.
     
    Last edited:

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,862
    113
    අදාල නෑනේ
    Ayi ehema venne, prison eke Baladarin [Guards,Jailer,
    Chief Jailer, Asp] nathdha prison eke. Suba sadaka ansayatah paminili karanna puluwan. Eta amatharava police valata paminili karanna puluwan. Nithiya katath samanai. Courts valatath paminili karanna puluwan. Hire inna hama kenek ma Nadu kara unnanse bare inne.Nadu thinduve kiyala nahane,puk paraval arinna kiyala. Manava himikam commission valata paminili karannath puluwan.

    :lol:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Mama mehema kivvata varadava vataha ganna epa. Othana thiyena varaddha mama dakinne mama vena vidiyakata. Mama kiyanne Lankave law eka correct[venas] karanna ona kiyala. E kiyanne , vadi viya path una girl kenekta, kasadha badime[marry] kirime freedom eka denna ona kiyala. Kasadha nobadha , oya vage sex kirimen, Gahanu lamaya, asavanta vahal vela, anatha vela , prostitute kenek veemata venna ida thiyenava.Namuth vadi viyata path unain pasuva, Gahanu lamaya kamathi nam vivaha vela sex karana eke varadak mata nam penne naha.
     
    Last edited:

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • පොඩි වයසෙ එවුනුත් ඇයි බං සෙක්ස් කරන්ඩ ආස වෙන්නෙ...
    15ට අඩු සීනුත් තියෙනව නේද..
    මං කියන්නෙ කෙල්ලො කොල්ලො දෙපැත්තම ගැන..
    සෙක්ස් කිව්වෙ කෙලින්ම සීන් එකට යන එක ;)
     
    Last edited: