18 + එප්පාවල තිදෙනෙකු එල්ලී මියගොස් සිටි අයු

Dec 11, 2011
62
2
0
106
෴රෑ අහසේ෴
උබේ පික් 1ක් හම්බුනා :පි
gay-muslim.jpg
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
 

TROJAN-MAN

Well-known member
  • Sep 13, 2008
    8,973
    324
    83
    Irc
    හඳ මාමා;11596437 said:
    imza? a kiyanne mohomed imza kiyanne coolda? ammata hudu u mage fb ekata add wela hitiya:lol:remove karanna one danmama :rofl:
    :lol::lol: remove karanna kalin okata kiyapan,nattham pee pee gaala hujja karai:lol:
     

    TROJAN-MAN

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    8,973
    324
    83
    Irc
    හඳ මාමා;11596466 said:
    :rofl::rofl::lol: u doctor kenekda ban?:baffled: a wagene nikan dena talks samahara thread wala:rofl:
    sinhala beheth badu kadeka badu kiranawa,kade aithi raula theena seeyata pukath denawa,oka thamai job eka

    ah e wagema hama welawema hujja karagannawa:rofl::rofl:
     

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    හඳ මාමා;11596466 said:
    :rofl::rofl::lol: u doctor kenekda ban?:baffled: a wagene nikan dena talks samahara thread wala:rofl:
    katugasthota pharmacy ekaka inna kukkek. tho post 9k daaddi un FB eketh innawa neh. moko anith eken kiwwoth taraha wei kiyala bayada:P