
umbe name eka dalane/ den umbath journalist kenek

ඒ නම් උඹ ගැන වෙන්න බෑmama kotai kiyanne

anthimata kiyala thiyena ekata hina yanawa oiiyeah it seems he killed those girls and hang him self as well, gameh anathayone

lolz. balapanko mage pc ekak hambuna kiyanne yawanna hitenawa ekakඒ නම් උඹ ගැන වෙන්න බෑ
අර කලු කොට කැත පිටියා ගැන වෙන්න අති![]()
imza? a kiyanne mohomed imza kiyanne coolda? ammata hudu u mage fb ekata add wela hitiyakowda imza hujja da?![]()
remove karanna one danmama 
හඳ මාමා;11596437 said:imza? a kiyanne mohomed imza kiyanne coolda? ammata hudu u mage fb ekata add wela hitiyaremove karanna one danmama
![]()

remove karanna kalin okata kiyapan,nattham pee pee gaala hujja karai
remove karanna kalin okata kiyapan,nattham pee pee gaala hujja karai
![]()


u doctor kenekda ban?
a wagene nikan dena talks samahara thread wala
sinhala beheth badu kadeka badu kiranawa,kade aithi raula theena seeyata pukath denawa,oka thamai job ekaහඳ මාමා;11596466 said:u doctor kenekda ban?
a wagene nikan dena talks samahara thread wala
![]()


sinhala beheth badu kadeka badu kiranawa,kade aithi raula theena seeyata pukath denawa,oka thamai job eka
ah e wagema hama welawema hujja karagannawa![]()


හඳ මාමා;11596437 said:imza? a kiyanne mohomed imza kiyanne coolda? ammata hudu u mage fb ekata add wela hitiyaremove karanna one danmama
![]()



katugasthota pharmacy ekaka inna kukkek. tho post 9k daaddi un FB eketh innawa neh. moko anith eken kiwwoth taraha wei kiyala bayadaහඳ මාමා;11596466 said:u doctor kenekda ban?
a wagene nikan dena talks samahara thread wala
![]()

ekata log wenna ba bankatugasthota pharmacy ekaka inna kukkek. tho post 9k daaddi un FB eketh innawa neh. moko anith eken kiwwoth taraha wei kiyala bayada![]()
mokakdo reddak enawa you have exceeded the maximum number of login attempts da mokakdo huththak
katugasthota pharmacy ekaka inna kukkek. tho post 9k daaddi un FB eketh innawa neh. moko anith eken kiwwoth taraha wei kiyala bayada![]()


..............