ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

1GB

  • Thread starter EHDEHD
  • Start date Jul 6, 2010
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
EHDEHD

EHDEHD

Well-known member
  • Nov 3, 2007
    10,571
    2,958
    113
    බළපිටිය
    • Jul 6, 2010
    • #1
    1GB DDR 2 Ram 1k wikunnan kawruhari innawanma kiyann.... [/CENT:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:ER]​
     
    Reply
    tharindudoo

    tharindudoo

    Well-known member
  • Mar 12, 2007
    10,906
    762
    113
    ..ජනේලේ ගාව....
    • Jul 6, 2010
    • #2
    ගාන
     
    Reply
    C

    Chanaka_b

    Member
  • Feb 27, 2008
    160
    2
    0
    Colombo
    • Jul 6, 2010
    • #3
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=713974

    menna
     
    Reply
    Gayashanrockz

    Gayashanrockz

    Member
  • Jul 27, 2009
    6,004
    531
    0
    ~S⊕mwhr I Bel⊕ηg~
    • Jul 6, 2010
    • #4
    tynw machan..mam tread ekk dala ati..balnn.
     
    Reply
    Mal Aiyya

    Mal Aiyya

    Member
  • Feb 19, 2008
    7,454
    65
    0
    Peradeniya Mal Waththe...
    • Jul 6, 2010
    • #5
    Gayashanrockz said:
    tynw machan..mam tread ekk dala ati..balnn.
    Click to expand...

    Machan, oyage RAM eka Brand new Kingston Life time warranty ekka nam enne, price eka patta.
     
    Reply
    EHDEHD

    EHDEHD

    Well-known member
  • Nov 3, 2007
    10,571
    2,958
    113
    බළපිටිය
    • Jul 6, 2010
    • #6
    600/- 750- atara
     
    Reply
    Mal Aiyya

    Mal Aiyya

    Member
  • Feb 19, 2008
    7,454
    65
    0
    Peradeniya Mal Waththe...
    • Jul 6, 2010
    • #7
    EHDEHD said:
    600/- 750- atara
    Click to expand...

    Rupiyal da? :no:

    Ehenam 2nd hand 3rd hand patta gahgapu ekak thamay hoyaganna wenne..
     
    Reply
    pavithra_uk

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    • Jul 6, 2010
    • #8
    EHDEHD said:
    600/- 750- atara
    Click to expand...

    :rofl:

    uba lankawe de inne ?
     
    Reply
    Gayashanrockz

    Gayashanrockz

    Member
  • Jul 27, 2009
    6,004
    531
    0
    ~S⊕mwhr I Bel⊕ηg~
    • Jul 6, 2010
    • #9
    Mal Aiyya said:
    Machan, oyage RAM eka Brand new Kingston Life time warranty ekka nam enne, price eka patta.
    Click to expand...

    na machan wrnty na..mny urgnt bn :no:
     
    Reply
    LKS007

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,774
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    • Jul 6, 2010
    • #10
    hmmmmmmm......
    gahala balala ganna un ganillaaaaaaa
     
    Reply
    rishrdg

    rishrdg

    Member
  • Jul 21, 2009
    338
    40
    0
    Gampaha
    • Jul 6, 2010
    • #11
    Ram

    Mata one ekak.. ganne kohomada........ 0772258329 ta cal ekak diyan.
     
    Reply
    EHDEHD

    EHDEHD

    Well-known member
  • Nov 3, 2007
    10,571
    2,958
    113
    බළපිටිය
    • Jul 6, 2010
    • #12
    mata onay 512 akak hari 1GB akak hari...
    iyanawanam... 0774911247 katha karapan..
     
    Reply
    Gayashanrockz

    Gayashanrockz

    Member
  • Jul 27, 2009
    6,004
    531
    0
    ~S⊕mwhr I Bel⊕ηg~
    • Jul 6, 2010
    • #13
    mama gana dala tynne..ubata onenam kiyapn
     
    Reply
    EHDEHD

    EHDEHD

    Well-known member
  • Nov 3, 2007
    10,571
    2,958
    113
    බළපිටිය
    • Jul 7, 2010
    • #14
    wadee ban
     
    Reply
    Nalindax

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    • Jul 7, 2010
    • #15
    EHDEHD said:
    600/- 750- atara
    Click to expand...


    128 wage ekak dennada....:P
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    lilman
    DDR2 desktop 1GB RAM ganna place ekak ?
    • lilman
    • Dec 26, 2025
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    12
    Views
    409
    Dec 27, 2025
    lilman
    lilman
    akildila
    Gaming lap victus
    • akildila
    • Jun 23, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    26
    Views
    750
    Jun 23, 2026
    fromhome89
    fromhome89
    T
    What happen to Video Gaming industry? Current situation and future
    • tharuka1989
    • Aug 2, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    0
    Views
    159
    Aug 2, 2026
    tharuka1989
    T
    Blogerwiki
    New softwareengineer.lk
    • Blogerwiki
    • Mar 22, 2026
    • eMoney (Internet Marketing & Business)
    Replies
    7
    Views
    465
    Mar 23, 2026
    Blogerwiki
    Blogerwiki
    R
    VPS එකේ Cores ගානට වඩා "Generation" එක වැදගත් ඇයි? මෙන්න සිරාම හේතු!
    • Rexi
    • Mar 19, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    0
    Views
    158
    Mar 19, 2026
    Rexi
    R
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom