2000gb hard disk ekak dual core machin ekakaga gahuwoth awulak weida.
Power Supplie eka madi weida. 2000gb hard disk ekata xp hariyata support
karan na kiyanna aththada. danna kenek mata udau karanawada.
Power Supplie eka madi weida. 2000gb hard disk ekata xp hariyata support
karan na kiyanna aththada. danna kenek mata udau karanawada.