Gt ලොක්කාගෙ ෆේක්ඉස්සර කෑලි දෙකතුනක් හිටියා. කොටා line දාන්න ගිහින් එකියක් missing උනා. අනිත් උනුත් අතුරුදහන් වෙලාම ගියා![]()
Trueපරණ එකේ තියෙන rep system එක අවොත් හොදයි. එකෙන් හොද thread ටිකක් වැටුන. දැන් තියෙන්නේ දේශපාලන කතා වගේම ගොස්සිප් සයිට් එකක් වගේ