2023 කිරියට කොහොමද. ω බලා සාත්තර කියනු ලැබේ!

prabu77

Active member
  • Mar 22, 2007
    636
    152
    43
    Parana membersla ekathuwela kiriya yatha thathweta ganna balamu........ mona thread eka dammath kohewath nathi un kunu harpa kiyagena kelaganna eka nawaththagaththe nathnam inna honda memberslath wisiwei..............
     
    • Like
    Reactions: Lovtus

    Bad News

    Well-known member
  • Jan 1, 2017
    2,519
    1,737
    113
    Everywhere
    පරණ එකේ තියෙන rep system එක අවොත් හොදයි. එකෙන් හොද thread ටිකක් වැටුන. දැන් තියෙන්නේ දේශපාලන කතා වගේම ගොස්සිප් සයිට් එකක් වගේ
     
    • Like
    Reactions: Lovtus

    Challenger SRT8

    Well-known member
  • Dec 2, 2013
    9,151
    5,388
    113
    404
    ඉස්සර කෑලි දෙකතුනක් හිටියා. කොටා line දාන්න ගිහින් එකියක් missing උනා. අනිත් උනුත් අතුරුදහන් වෙලාම ගියා :rolleyes:
    Gt ලොක්කාගෙ ෆේක්
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,126
    21,669
    113
    පරණ එකේ තියෙන rep system එක අවොත් හොදයි. එකෙන් හොද thread ටිකක් වැටුන. දැන් තියෙන්නේ දේශපාලන කතා වගේම ගොස්සිප් සයිට් එකක් වගේ
    True