2023 කිරියට කොහොමද. ω බලා සාත්තර කියනු ලැබේ!

Lovtus

Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    2023 දී කිරියට මොනවා වෙයි කියලද හිතන්නේ? members ගාන වැඩිවෙයි ද? ගෑණු පරාන දෙක තුනක් සෙට් උනොත් කෝමද? :P
    මේ theme එකම තියාගෙන යයිද නැත්නම් new look එකක් දෙයිද? අලුතෙන් වැඩ කෑලි ටිකක් දාලා ගන්න ඕනේ මම නම් කියන්නේ. නැත්නම් මේක නිකම්ම පල් කිරියක් වෙනවා. :baffled:
    කිරියේ දැනට ඉන්න උන්ගේ කලදසාවට මොනවා වෙයිද? ලබන අවුරුද්දේ වත් @kinkon කොලුවා හැම රෙද්දටම Bump ගාන්නේ නැතුව කතාකරන්ඩ පටන්ගනියි ද? fake කළුවො ටිකට කෙලවලා දායිද ස්පැමයා? @spamcheck
    2023 දී වත් මේකේ මොකක් හරි වෙනසක් උනොත් හොඳයි කියලා හිතෙන්නේ නැද්ද? සිරාවට තොපිලා මොකද හිතන්නේ?
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    ගෑණු පරානෙකට වසන්න පුළුවන් තැනක් ද යකෝ මේක. :ROFLMAO:
    ඉස්සර කෑලි දෙකතුනක් හිටියා. කොටා line දාන්න ගිහින් එකියක් missing උනා. අනිත් උනුත් අතුරුදහන් වෙලාම ගියා :rolleyes:
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,975
    167,799
    113
    එකමත් එක රටක
    ගෑණු පරානෙකට වසන්න පුළුවන් තැනක් ද යකෝ මේක. :ROFLMAO:
    පිස්සුද බන් . මේකට ඕන තරම් ගෑනු පරාන ගෙන්නගන්න පුලුවන් මේ කාලේ.. ඇඩ්ඩින් අයියලට කිසි ඕන කමක් නෑ නේ මේකෙට එන කට්ටිය වැඩි කරගන්න.
     
    • Haha
    Reactions: acryan and EdNygma

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,120
    21,668
    113
    අනිත් ඒවානං කොහොම උනත් කමක් නෑ දේශපාලන වලි ටිකක් අඩුවෙලා යනවනං.
    fake උන් පට්ට වාතයක් වෙලා තියෙන්නේ. වැදගත් thread එකක් වැටෙනවා බෝම අඩුයි. දැම්මත් ගිලා බස්සනවා ඇම්බැට්ටයෝ ටික. අපිත් පුරුද්දට වගේ ඇවිල්ලා උන් එක්කම මොකක් හරි කුණුහරුපයක් කියලා යනවා. කිරිය වැසිකිලියක් කරලා තියෙන්නේ මුන්
     

    thanujaka

    Well-known member
  • fake උන් පට්ට වාතයක් වෙලා තියෙන්නේ. වැදගත් thread එකක් වැටෙනවා බෝම අඩුයි. දැම්මත් ගිලා බස්සනවා ඇම්බැට්ටයෝ ටික. අපිත් පුරුද්දට වගේ ඇවිල්ලා උන් එක්කම මොකක් හරි කුණුහරුපයක් කියලා යනවා. කිරිය වැසිකිලියක් කරලා තියෙන්නේ මුන්
    අහක යන ත්‍රෙඩ් වල ටැග් කර කර කට්ටියව ගෙන්නං මුං රණ්ඩු වෙනවනේ බං 🤣
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    Kiriye quality eka Nam Dan bahala kunuharpa kiyala porawal wenna dagalana lapaye sipaye la godak wadiye Dan.Essara Meka lassana thanak.Disapline nathnam mokakwath wadak na.Mokek wath thamange real opinion status danne na oya gon part nisa.Godak un enneth na.Adminlath meek na.😌
     
    • Like
    Reactions: EdNygma and Lovtus

    Iroh

    Well-known member
  • Dec 9, 2022
    159
    302
    63
    අසහන ත්‍රෙඩ් තව වැඩි උනානම් සහනයක්. :rofl:
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    2023ත් ඇරෝසනයා ගූ නානවා .
    :lol: 2023නේ විතරක් නෙමෙයි බන්, ඒක උගේ දෛවය...
    200w.webp
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,162
    3
    118,933
    113
    Gampaha
    ඡන්දය ඉලක්ක කරමින් තවත් ෆේක් හැට හැත්තෑවක් කිරියට ඒමට නියමිතයි.
    අයිස් කම්පේන් එකක් කිරීමට නියමිතයි.
    ප්‍රසිද්ධ බයි පරාණ කීපයක් කරවටක් වනතුරු අසුචි වළක බැස සිටීමට නියමිතයි.

    සාමාන්‍ය ක්‍රියා පටිපාටියම තමයි....
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya