අනේ මන්ද බං..
එකක් ලීක් කිව්වොත් ඒකට ඔට්ටු වෙනව මාර විදිහට..







ඔව් බන් සුත්ත...ඔය සුත්තියෝ ටික ඔක්කොම එකතු කරලා පෝර්න් ලීගල් කළා නම් ඔච්චර නැහෙන්නේ නෑනේ....
සිංහලුන්ට මොකුත්ම නැති නිසා අර රහසින් පෙන්නන චුට්ට පස්සේ මාර විදිහට නැහෙනවා.....
අපෙ මිනිස්සු හරියට මෙරුවෝ වගේ...එක ලයිට් එකක් නිමල වෙනින් එකක් පත්තු කලාම රොත්ත පිටින් ගිහින් ඒකට වට වෙනවා...
අන්තිමේදී දන්නෙම නැතුව එකා එකා වැටෙනවා...
එක අරමුණක තියා ගන්න හරි අමාරුයි.....
![]()
අනේ මංද බං වැලක් ලීක් කියල දෑම්මම බෝම්බයක් පිපුරුව කිව්වත් අපේ උන් ලීක් එක හොය හොය ඒක අස්සෙ
සිත එක අරමුණක තියා ගන්න භාවනා ක්රම ළමයි කාලේ ඉඳලම පුරුදු කරන්න ඕනේ



පව් බන්...ඔය බර්න් ගාර්මෙන්ට් ඇඳන් ඉන්න එක හරිම අපහසු දෙයක්.
Alla kiysna vesa ponnyek nisa thama me hama dema venne
මේවා නෙට් එකේ වැඩිය පෙන්නත් නැහැ. බොම්බේ ගහපු දවසෙ ඉදන් හැම තැනම දැක්කෙ බෝම්බ ගහපු කැරියොන්ගේ රැඟුම් සහ උන්ට තියෙන ප්රශ්න ගැන කෑගහන පොස්ට් තමයි.
බෝම්බ ගහල මුන් මෙහෙම රැඟුවනම් හිතාගන්න පුළුවන් නේද මුන්ට කවුරුහරි ගැහුවනම් කොහොම නටයිද කියල?
duka hithuna oi eka dakkama
amma nethi wela neda?
wish him all the best
තවත් මේවා බල බල ඉන්නේ ඇයි මචන්ලා,,
මේවට සාදරනයක් මොකාගෙන් ලැබෙනකන්ද උඹලා අපි මේ බලාගන ඉන්නේ?
සිංහලු අමතක කරන්න එපා අවුරුදු 30 අතීතයයි මාස 2 අතීතයයි, වර්තමානයයි, පාදඩ දේශපාලනයයි.....
ඒ වුනාට.........................
අන්න සිංහලු හෙන සෙට් එකක් හෙළුව ලීක් වෙච්චි ගෑනු පස්සේ දුවනවා....
අම්මපා වෙලාවකට හිතෙනවා මේ ගෑනුන්ගේ හෙළුව ලීක් කරන එකත් හම්බ ප්ලෑන් එකේම කොටසක් ද කියල.....
![]()
dan ape huthtthige puthalata thambi pakku karapu dewal mathaka naa ne
okunta aadara dunna unuth hoyagena inna eke unge salli walin bheth krnna barida bn![]()
Never Forgive And Never Forget
![]()





Fuckkkk
How painful this must've been.
We shall never forget!!


