Tax ekak gahanawa nam hamotama er sadarana widiyata gahapalla apith kamathi. Habai hama income level ekatama sadarana wenna oni. Kana bona eke idan waten tax nogaha kelin gahapan hari policy ekakata. Habai loopholes thibila ba. Dakkane seeni genawa ekek.
Nandare awa gaman tax adu karala poli adu karala athal denna giya neh. Dan ithin salli na thamai. E asse seeni genawa tax free eken nawa hodatama. Awa dawase idan tax walin wadak gaththe na yaluwo ta athal dunna witharai. Dan Dhammika pererala thamai enne heen nulen brain wash karanna.
Nandare awa gaman tax adu karala poli adu karala athal denna giya neh. Dan ithin salli na thamai. E asse seeni genawa tax free eken nawa hodatama. Awa dawase idan tax walin wadak gaththe na yaluwo ta athal dunna witharai. Dan Dhammika pererala thamai enne heen nulen brain wash karanna.