50000ට_වඩා උපයන සියල්ලන්ගෙන් 4%ක ආදායම් බද්දක්

dxx

Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    50000ට_වඩා උපයන සියල්ලන්ගෙන් 4%ක ආදායම් බද්දක්

    50000ට වඩා උපයන සියල්ලන්ගෙන් 4%ක ආදායම් බද්දක්


    tax.jpg




    රුපියල් පනස්දහසකට වඩා මාසික වැටුපක් ලබාගන්නා දේශපාලනඥයන්, රජයේ නිලධාරීන් ඇතුළු සියලු දෙනාගෙන්ම ආදායම් උපයන විට බදු අය කිරීමට රජය තීරණය කර ඇතැයි මුදල් හා ක‍්‍රම සම්පාදන අමාත්‍යංශය පවසයි.

    ඒ අනුව අයගෙන් 04% ආදායම් බද්දක් අය කිරීමට නියමිතය. මෙතෙක් කල් රජයේ සේවකයින්ගෙන් එම බද්ද අය නොකළත් දැන් රජයේ සේවකයන්ගෙන් එම බද්ද අය කරනු ඇත.

    නව බදු ක‍්‍රමය සඳහා ආයතන වල සැකසුම නිසි ආකාරව සකස් කරමින් සිටින බවද වාර්තා වේ.
     

    srgdr

    Member
    Oct 10, 2011
    717
    595
    0
    Anuradhapura/ Colombo
    eyala adayam badu ganne.....eyalata harakan karanna salli iwara wela ati....kawada hari oya karana jara wedawalata minisun talana pelana dewalata....wandi gewanna wewi......
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    lankawata wenna yana de dakkama duka hitenawa

    :yes:anduwata salli naha kiyala minissu palida ban..nikan boruwata salli nasthi karanawa mun.:growl:..thawa tika kalekin rata inna lankawe ungenuth ganak kada ganiy.
     

    amilajohn

    Member
    Jul 15, 2006
    1,250
    2
    0
    44
    Galle
    so watz d problem? All the private sector employes paying this since may be 20 - 30 years ago... earlier the threshold was 30,000 & increased to 50,000 in 2011. So if privates sector employees pay this, y not government employees? don't shout without knowing the reality.... :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,824
    1
    4,886
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    :yes:anduwata salli naha kiyala minissu palida ban..nikan boruwata salli nasthi karanawa mun.:growl:..thawa tika kalekin rata inna lankawe ungenuth ganak kada ganiy.


    oya kathawanan mama anumatha karanne nehe....:)
    Minnissu ekathuwela neweida ban Anduwak kiyana eka hadanna oni?? Anduwa wenakohen hari nayata aran apita kanna dena ekada karanna oni? :)

    Anduwe weradi thiyenawa wenna puluwan...eth kiyanne monada kiyala deparak hithala inna...Anduwa kiyanne lankawa ekka gaththama podi pirisak (hebei niyojanaya karanne mulu lankawama)

    ithin oya oya kiwwa de gelapenne nehe kiyala therenawa ethine?:rofl: