E kale nan ekath athalකලු තඩි නාකි ගෑනියක් හුත්ත ලෙවකාපන් කීවොත් ආතල්ද උබට
![]()
අනෙක් තැනැත්තාගේ කැමැත්ත නොමැතිවදණ්ඩ නීති සංග්රහය 365 ආ වගන්තිය -
ලිංගික තෘප්තියක් ලබා ගැනීම සඳහා
ලිංගේන්ද්රය හෝ වෙනත් ශරීර කොටසක් හෝ උපකරණයක්
වෙනත් තැනැත්තෙකුගේ ශරීරයේ කොටසක් පාවිච්චි කර
ස්ත්රී දූෂණය නොවන යම් ක්රියාවක්
- අනෙක් තැනැත්තාගේ කැමැත්ත නොමැතිව
- බලහත්කාරය / තර්ජනය / මරණ භය හෝ තුවාල භය ඇති කර නීත්යානුකූලව හෝ නීතිවිරෝධීව රඳවා ගෙන සිටියදී කැමැත්තෙන්
- මත්වී සිටියදී ලබා ගත් කැමැත්ත ඇතිව
සිදු කරන්නේ නම් එය බරපතල ලිංගික අපයෝජනය නම් වේ.
Probably strap on ekak daala kollage puke aralaපොඩි එකා කැමැත්තෙන් කලත් නීතියෙ හැහැටියට බාල වයස්කාර නං කියන්නෙ බරපතළ කියල තමා
dara kadanna yana ganu gawa mona strapon da bng, loku theekka pollak bassuwada dan na pukataProbably strap on ekak daala kollage puke arala
Pukata watamaara pollak bassuwada danne naProbably strap on ekak daala kollage puke arala
ළංකාවේ තියන ඔක්කම කිරිකැටි සුදු ඒවනේ ඉතින් .කලු තඩි නාකි ගෑනියක් හුත්ත ලෙවකාපන් කීවොත් ආතල්ද උබට
![]()
umba daka tiyenawada uncle kenekgen hukaganna asa awurudu 14 kellekwa?ඔතන කොල්ලෙක් වෙනුවට කෙල්ලෙක් ඉදල දෙදරු මව වෙනුවට පියෙක් උනානන් උඹල මේකෙ හැමිනෙනව බලන්න තිබ්බ හොදට
ආ ඒක නම් ලමා අපචාරයක් අම්මෝ අම්මෝ .ඔතන කොල්ලෙක් වෙනුවට කෙල්ලෙක් ඉදල දෙදරු මව වෙනුවට පියෙක් උනානන් උඹල මේකෙ හැමිනෙනව බලන්න තිබ්බ හොදට
Hamadekama negative paththama balanna epa bosa, poddak positweyanko. Ai umbata hithanna bari e aunty Gayatri Dias, Nirosha Virajini, Samitha Mudunkotuwa wage aunty kenek kiyala ?dan ban api oya wage news ekak dakkahama hithanawa/kiyanawa ne ado apita ohoma ekak set une naane , aparade kiyala. nikamata hithapan oya wesa ganita aids,herpes,gonorrhea wage diseases thiyenawa nam. oya meloma magulak nodanna podi ekatath badu packet wenawa neda eken.
සා ප්රසන්ගය අහපන්Me hutta “ane aunty mata ba!!! epaa mage chuwa uranna epa!!! Ane aunty mage chuwagen monada yanawa man marei ane epa!!!” kiyala kagahanna athi ehenan
Hamadekama negative paththama balanna epa bosa, poddak positweyanko. Ai umbata hithanna bari e aunty Gayatri Dias, Nirosha Virajini, Samitha Mudunkotuwa wage aunty kenek kiyala ?
mmmmmmmmun yanawada ban me podi sippi kali ekka. un salli thiyena un ekka haminenne. meka me dara kadanna yana ganiyekgen ubala owa balaporoththu wenna epa. kohomada awwe idala idala , sweaty , black , thick , nawara perunu , loda berena huththakata balen diwa dammala sooty payya obagaddi .....
podi kaale hutto ahuweසා ප්රසන්ගය අහපන්
wimal ge gani podi kollek maruwe mola kara wela, paw podi ekaun yanawada ban me podi sippi kali ekka. un salli thiyena un ekka haminenne. meka me dara kadanna yana ganiyekgen ubala owa balaporoththu wenna epa. kohomada awwe idala idala , sweaty , black , thick , nawara perunu , loda berena huththakata balen diwa dammala sooty payya obagaddi .....
ou ourubber kiri gaawuna seen eka ganada kiyanne?

පයිය චප්ප වෙන්න හපල පුකට වැටකොළු කරලක් බැස්සුවොත්?apita set une nane e kale
මේ වගේ සීන් එකක් උනානන්umba daka tiyenawada uncle kenekgen hukaganna asa awurudu 14 kellekwa?
e wagema umba dakala nadda aunty kenekta hukanna asawen inna awurudu 14 kollekwa?
Umbath awurudu 14di me kolla wagema inna athi ithin
Probably strap on ekak daala kollage puke arala