54 දෙදරු මව දාහතරේ පිරිමි දරුවාව අපයෝජනය කරලා

todd2231048

Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    කලු තඩි නාකි ගෑනියක් හුත්ත ලෙවකාපන් කීවොත් ආතල්ද උබට
    images
    E kale nan ekath athal 🤣

    දණ්ඩ නීති සංග්‍රහය 365 ආ වගන්තිය -
    ලිංගික තෘප්තියක් ලබා ගැනීම සඳහා
    ලිංගේන්ද්‍රය හෝ වෙනත් ශරීර කොටසක් හෝ උපකරණයක්
    වෙනත් තැනැත්තෙකුගේ ශරීරයේ කොටසක් පාවිච්චි කර
    ස්ත්‍රී දූෂණය නොවන යම් ක්‍රියාවක්
    - අනෙක් තැනැත්තාගේ කැමැත්ත නොමැතිව
    - බලහත්කාරය / තර්ජනය / මරණ භය හෝ තුවාල භය ඇති කර නීත්‍යානුකූලව හෝ නීතිවිරෝධීව රඳවා ගෙන සිටියදී කැමැත්තෙන්
    - මත්වී සිටියදී ලබා ගත් කැමැත්ත ඇතිව
    සිදු කරන්නේ නම් එය බරපතල ලිංගික අපයෝජනය නම් වේ.
    අනෙක් තැනැත්තාගේ කැමැත්ත නොමැතිව

    Me hutta “ane aunty mata ba!!! epaa mage chuwa uranna epa!!! Ane aunty mage chuwagen monada yanawa man marei ane epa!!!” kiyala kagahanna athi ehenan
     
    Last edited:

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    ඔතන කොල්ලෙක් වෙනුවට කෙල්ලෙක් ඉදල දෙදරු මව වෙනුවට පියෙක් උනානන් උඹල මේකෙ හැමිනෙනව බලන්න තිබ්බ හොදට
    umba daka tiyenawada uncle kenekgen hukaganna asa awurudu 14 kellekwa?

    e wagema umba dakala nadda aunty kenekta hukanna asawen inna awurudu 14 kollekwa?

    Umbath awurudu 14di me kolla wagema inna athi ithin
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,653
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    ඔතන කොල්ලෙක් වෙනුවට කෙල්ලෙක් ඉදල දෙදරු මව වෙනුවට පියෙක් උනානන් උඹල මේකෙ හැමිනෙනව බලන්න තිබ්බ හොදට
    ආ ඒක නම් ලමා අපචාරයක් අම්මෝ අම්මෝ .
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    dan ban api oya wage news ekak dakkahama hithanawa/kiyanawa ne ado apita ohoma ekak set une naane , aparade kiyala. nikamata hithapan oya wesa ganita aids,herpes,gonorrhea wage diseases thiyenawa nam. oya meloma magulak nodanna podi ekatath badu packet wenawa neda eken.
    Hamadekama negative paththama balanna epa bosa, poddak positweyanko. Ai umbata hithanna bari e aunty Gayatri Dias, Nirosha Virajini, Samitha Mudunkotuwa wage aunty kenek kiyala ?
     

    Hasistranger

    Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    Hamadekama negative paththama balanna epa bosa, poddak positweyanko. Ai umbata hithanna bari e aunty Gayatri Dias, Nirosha Virajini, Samitha Mudunkotuwa wage aunty kenek kiyala ?

    un yanawada ban me podi sippi kali ekka. un salli thiyena un ekka haminenne. meka me dara kadanna yana ganiyekgen ubala owa balaporoththu wenna epa. kohomada awwe idala idala , sweaty , black , thick , nawara perunu , loda berena huththakata balen diwa dammala sooty payya obagaddi .....
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    un yanawada ban me podi sippi kali ekka. un salli thiyena un ekka haminenne. meka me dara kadanna yana ganiyekgen ubala owa balaporoththu wenna epa. kohomada awwe idala idala , sweaty , black , thick , nawara perunu , loda berena huththakata balen diwa dammala sooty payya obagaddi .....
    mmmmmmmm

    සා ප්‍රසන්ගය අහපන්
    podi kaale hutto ahuwe
    rubber kiri gaawuna seen eka ganada kiyanne?
    ------ Post added on Aug 20, 2024 at 2:08 PM
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    un yanawada ban me podi sippi kali ekka. un salli thiyena un ekka haminenne. meka me dara kadanna yana ganiyekgen ubala owa balaporoththu wenna epa. kohomada awwe idala idala , sweaty , black , thick , nawara perunu , loda berena huththakata balen diwa dammala sooty payya obagaddi .....
    wimal ge gani podi kollek maruwe mola kara wela, paw podi eka