යනවා යනවාජුකයි තමයි. ඒත් දිනල ඉවරයි මහමැතිවරණෙත් NPP යට යනව
හොරු අල්ලුවාද ?? තවත් තියෙනවා පච ඒක පොකුරට දාන්නේපව් බන් අන්තිමට උබලාගේ හොර පෙරකදොරු නෝමල් බේබිට චන්දෙන් පාර්ලිමේන්තුවට පැන ගන්න බැරි ගානටම කුල්ල කුජිත උනා
පුම්බ ගත් බොඩිය මිසක මොලය නැති
පෙරකදෝරු හොර සහතික නමට ඇති
කම්බ හොරෙකූ ලෙස විරුදාවලි ලති
නරිනාමල් කුමරුන් ලැයිස්තුවෙන් වඩිති ...![]()
වැඩිය ඕනේ නෑ.. youtube එකක් හදලා මේ වගේ video දාපන්.. නිකන්ම සල්ලි එන්න පටන් ගනීවීපුලුවන්නම් උබලගේ මහා එකට කියලා මටත් කියක් හොයාගන්න වැඩක් සෙට්කරපංකෝ අයිනක ඉදන් නෙලන්නම්
ඔව්. FB එකේ පේනව හාන විදිහ SJB UNP එහෙම. ඡන්දෙ ඉල්ලන්නෙ නෑලු අනිත් පැත්තට පනිනව. පනින්න හදනව. තමන්ගෙ පක්ශෙම අයට ඡන්දෙ ඉල්ලන්න දෙන්නෙ නෑ. මාන්නය බල තන්හාව හින්ද එයාලම කෙලවගන්නව නං පේනවයනවා යනවා![]()
![]()
fb එකේ කට්ටිය හාන විදිහට පේනවා
![]()
හොරු අල්ලුවාද ?? තවත් තියෙනවා පච ඒක පොකුරට දාන්නේ![]()
![]()
උගන්ඩාවේ සල්ලිනම් ගෙනාවා
වැඩිය ඕනේ නෑ.. youtube එකක් හදලා මේ වගේ video දාපන්.. නිකන්ම සල්ලි එන්න පටන් ගනීවී
------ Post added on Oct 11, 2024 at 8:49 PM
![]()
![]()
අන්තිමට මාධ්ය නිවේදනයක් දාලා බේරුනේ
![]()
------ Post added on Oct 11, 2024 at 8:51 PM
100% ලොක්කා සොක්කන් වූ වගයි. ජන්දේ ඉල්ලුවනම් ගෙදර බව හොද හැටි දනී........... අභියෝගය හමුවේ පසු බෑම.... කොන්ද පන නැති කමකි.2.50 ලොක්කා සොක්කන් වූ වගයි. ජන්දේ ඉල්ලුවනම් ගෙදර බව හොද හැටි දනී........... අභියෝගය හමුවේ පසු බෑම.... කොන්ද පන නැති කමකි.
100% ලොක්කා සොක්කන් වූ වගයි. ජන්දේ ඉල්ලුවනම් ගෙදර බව හොද හැටි දනී........... අභියෝගය හමුවේ පසු බෑම.... කොන්ද පන නැති කමකි.2.50 ලොක්කා සොක්කන් වූ වගයි. ජන්දේ ඉල්ලුවනම් ගෙදර බව හොද හැටි දනී........... අභියෝගය හමුවේ පසු බෑම.... කොන්ද පන නැති කමකි.
උබ පාවිච්චි කරන්නේ වෙන මාධ්යක් වෙන්න ඕනේඔව්. FB එකේ පේනව හාන විදිහ SJB UNP එහෙම. ඡන්දෙ ඉල්ලන්නෙ නෑලු අනිත් පැත්තට පනිනව. පනින්න හදනව. තමන්ගෙ පක්ශෙම අයට ඡන්දෙ ඉල්ලන්න දෙන්නෙ නෑ. මාන්නය බල තන්හාව හින්ද එයාලම කෙලවගන්නව නං පේනව
දෙකමමූ අඬනවද හිනාවෙනවද
namal piiny list eke100% ලොක්කා සොක්කන් වූ වගයි. ජන්දේ ඉල්ලුවනම් ගෙදර බව හොද හැටි දනී........... අභියෝගය හමුවේ පසු බෑම.... කොන්ද පන නැති කමකි.

හොරු අල්ලුවාද ?? තවත් තියෙනවා පච ඒක පොකුරට දාන්නේ![]()
![]()
උගන්ඩාවේ සල්ලිනම් ගෙනාවා
![]()
උබ පාවිච්චි කරන්නේ වෙන මාධ්යක් වෙන්න ඕනේ![]()
![]()
------ Post added on Oct 12, 2024 at 12:14 AM
100% දැන් මාලිමවේ උන් තමා reject වෙලා ඉන්නේanuraya 58% kin reject weddi namal 97.5% walin reject wela. Dettol walin germs kill karanneth 99.9% thawa tikai![]()