ow bro eka thama. A24/34/54 Models eyala genannne na. shop warranty only. phones 3 ma hodai, warranty na companySamsung එකක් ගනිද්දි company Warrenty ද කියලා බලලා ගන්න. Original Company warrenty දෙන්නේ Softlogic,John Keells Automation, Singer, Singhagiri, Damro, Dialog and Mobitel
company warranty nane bro
Celltronics balanna unge tikak ganan hbi company warranty denw kyl tynwA 24/ A34/ A54 authorized company warranty nane. shop warranty thiyrnnr. e nisa bayai ganna. mn hoyala baluwa ehen mehen custom walin pannala gena ewalu direct import. Warranty case awoth rasthiyaduwa thamai parts nathi nsia.
ow bro eka thama. A24/34/54 Models eyala genannne na. shop warranty only. phones 3 ma hodai, warranty na company
------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:09 PM
company warranty nane bro
------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:10 PM
ඔව් !! Xiaomi phone වලටයි Iphone වලටයි Gnext Company Warrenty දෙනවා !! Gnext කියන්නේ Apple වලට ලංකාවේ ඉන්න Authorized Distributorsලාගෙන් එක්කෙනෙක් සහ ,Xiaomiලාගේ එකම Authorised Distributor !!A 24/ A34/ A54 authorized company warranty nane. shop warranty thiyrnnr. e nisa bayai ganna. mn hoyala baluwa ehen mehen custom walin pannala gena ewalu direct import. Warranty case awoth rasthiyaduwa thamai parts nathi nsia.
ow bro eka thama. A24/34/54 Models eyala genannne na. shop warranty only. phones 3 ma hodai, warranty na company
------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:09 PM
company warranty nane bro
------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:10 PM