70-90 ත් අතර ගන්න හොඳ ෆෝන් එකක් Recommend කරන්න.

mayadmax

Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,305
    4,661
    113
    samsung A54 (phone only) - 90 (128GB) / 101 (256GB) + 25W PD charger 5000-7000 + case 1500-2000 + glass 1500+2000 , redmi note 12 pro - Full package

    if not redmi note 12 -(40-55) - Full package
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    Mr.Wijay

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    427
    870
    93
    Samsung එකක් ගනිද්දි company Warrenty ද කියලා බලලා ගන්න. Original Company warrenty දෙන්නේ Softlogic,John Keells Automation, Singer, Singhagiri, Damro, Dialog and Mobitel
     

    losh_92

    Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy
    A 24/ A34/ A54 authorized company warranty nane. shop warranty thiyrnnr. e nisa bayai ganna. mn hoyala baluwa ehen mehen custom walin pannala gena ewalu direct import. Warranty case awoth rasthiyaduwa thamai parts nathi nsia.

    Samsung එකක් ගනිද්දි company Warrenty ද කියලා බලලා ගන්න. Original Company warrenty දෙන්නේ Softlogic,John Keells Automation, Singer, Singhagiri, Damro, Dialog and Mobitel
    ow bro eka thama. A24/34/54 Models eyala genannne na. shop warranty only. phones 3 ma hodai, warranty na company
    ------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:09 PM

    company warranty nane bro
    ------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:10 PM
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    A 24/ A34/ A54 authorized company warranty nane. shop warranty thiyrnnr. e nisa bayai ganna. mn hoyala baluwa ehen mehen custom walin pannala gena ewalu direct import. Warranty case awoth rasthiyaduwa thamai parts nathi nsia.


    ow bro eka thama. A24/34/54 Models eyala genannne na. shop warranty only. phones 3 ma hodai, warranty na company
    ------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:09 PM


    company warranty nane bro
    ------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:10 PM
    Celltronics balanna unge tikak ganan hbi company warranty denw kyl tynw
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    Samsung mid range 80 අඩු ඒව ගන්න efa

    Honor Zte Redmi තමා ඔය range එකේ හොඳ බඩු. ගන්නවා නම් 8GB 128GB අඩුම හැබැයි
     
    • Like
    Reactions: losh_92

    Mr.Wijay

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    427
    870
    93
    A 24/ A34/ A54 authorized company warranty nane. shop warranty thiyrnnr. e nisa bayai ganna. mn hoyala baluwa ehen mehen custom walin pannala gena ewalu direct import. Warranty case awoth rasthiyaduwa thamai parts nathi nsia.


    ow bro eka thama. A24/34/54 Models eyala genannne na. shop warranty only. phones 3 ma hodai, warranty na company
    ------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:09 PM


    company warranty nane bro
    ------ Post added on Dec 27, 2023 at 4:10 PM
    ඔව් !! Xiaomi phone වලටයි Iphone වලටයි Gnext Company Warrenty දෙනවා !! Gnext කියන්නේ Apple වලට ලංකාවේ ඉන්න Authorized Distributorsලාගෙන් එක්කෙනෙක් සහ ,Xiaomiලාගේ එකම Authorised Distributor !!
     
    • Like
    Reactions: losh_92