did i ever told u that im a piggy?[/SIZE]මම බොන එක මම පැත්තකට වෙලා ඉන්නවද කියල මම බලාගන්නම් ,උබ කව්ද ඩෝ මට කියන්න ,
උබනේ මට කොමෙන්ට් කරේ මම ආවද අනුන්ගේ කැහිලි හොයන්න ,, උබනේ පුක කහන එකා ,
මෙහෙමයි ඉතින් , මම හිතුවේ පල්ලියකට මරපු උරෙක් වීසි කලාම උබලට හොදටම තද වෙන නිසා , මම හිතුව උබල පැවතගෙන එන්නේ සුඋකරයන් ගෙන් කියල.
හපෝ උබ වගේ ගෝතයෙක්, මොනවද කියවන්නේ, තේරුමක් ඇති දෙයක් කියවපන්කෝ, නිකන් බලන්ශේ වැඩ නොකර. උගේ මානසිකත්වයට පොඩ්ඩක් line කලාම උබ ගෑනි වගේ අඩාගෙන එනවනේ.
කැහිල්ලක් වැඩක් නැහැ, මම post 10-15 දාගන්නවා කියල හිතල පොඩ්ඩක් type කලේ,
ඒ කොහොම උනත් , ලංකාවේ විතරයි ඔය මුනත් එක්ක වහගෙන යන්න trend එකක් තියෙන්නේ. අනිත් අරාබි රටවල් වල Local මිනිස්සු විතරයි හරියට මුණ වහගෙන යන්නේ, අනිත් foreign මුස්ලිම්ස් අය බහුතරයක් මුණ වහන්නේ නැහැ.
හේතුවක් නැතුව මුණ වහගෙන යන එක මෝඩ වැඩක් නේ. ලංකාවේ ඔය වගේ ශරීරය වැහෙන ඇදුමක් ඇදගෙන ගිය කියල කාටවත් මොකුත් කියන්න බැහැ, එත් ඉතින් එහෙම ඇදගෙන යන ගනුන්ට ඔය ඇඳුම ම නිසා ප්රශ්න ඇති වෙන්න පුළුවන්. එහෙම උනොත් ඉතින් කාටවත් ඇගිල්ලක් දික් කරන්නත් බැහැ. ලංකාවේ සාමකාමිව ඉන්න ඕනි නම් ලංකාවට ගැලපෙන විදියට ඔය ඇඳුම වෙනස් කරගන්න වෙනවා. ...


උබල පොඩ්ඩක් form කරලා ගත්තම හරියට ඌරු පැටවූ වගේ කෑගහනවනේ බන්... 



