A little help please?!

samanz

Active member
  • Mar 31, 2009
    524
    68
    28
    Galle
    Hej Välkommen till elakiri :love:
    Det ser ut som u har en kille här som kär i dig :) något sätt vi är här för att hjälpa,
    låt mig veta om u har några problem med Sinhala språket .. alla bröderna i elakiri hjälper dig...

Ja, det är också betyder samma sak

Oya miss mama maranawa.

Oya mama miss karan ne.

* Om jag inte har dig jag kommer att dö så snälla glöm aldrig mig *
    sånt

Wolmander

Member
    Jul 1, 2012
    7
    1
    0
    Sweden, Helsingborg
    Hej Välkommen till elakiri :love:
    Det ser ut som u har en kille här som kär i dig :) något sätt vi är här för att hjälpa,
    låt mig veta om u har några problem med Sinhala språket .. alla bröderna i elakiri hjälper dig...

Ja, det är också betyder samma sak

Oya miss mama maranawa.

Oya mama miss karan ne.

* Om jag inte har dig jag kommer att dö så snälla glöm aldrig mig *
    sånt

Imponerande, kan du svenska eller du har översatt på nätet? :)

Thank you...and all you others for your helpfulness!! :love:

Wolmander

Member
    Jul 1, 2012
    7
    1
    0
    Sweden, Helsingborg
    The sinhala language is very different from swedish in the grammar and it seams it is very easy to use the language wrong and be unpolite. I have 2 phrasebooks from Lonely planet (most turist talk) and one Say it in Sinhala by J.B. Disanayaka. The last one is very good. Is going to look for more books when in Lanka in august. In sweden there is none, so I have to order on the internet and then you cant look in them befor bying.

I am focusing on the spoken sinhala first...to wright sinhala seams to difficult right now. :confused:

Was looking for singalese community in my city, trying to find a "teacher"...but there are none. I think because there are not many singalese that immigrate to Sweden. And the ones who live here with singalese herritage is adopted and dont know the language.

Probobly I will sound stupid but hopefully people at least understand what I am saying when I am trying out my laguage skills in august. :)