About Age Group

Sakuntha00

Junior member
  • Jun 27, 2010
    444
    4
    18
    Machan La
    Kothalawala University eke Medical Faculty eka ta Apply karanna ona Age Group eka keeyada?

    wayasa 22 wechcha aya ta puluwan da Apply karanna?
    Me gana danna ekkenek innawa nam poddak kiyanna ko
    :)