Machan La
Kothalawala University eke Medical Faculty eka ta Apply karanna ona Age Group eka keeyada?
wayasa 22 wechcha aya ta puluwan da Apply karanna?
Me gana danna ekkenek innawa nam poddak kiyanna ko
Kothalawala University eke Medical Faculty eka ta Apply karanna ona Age Group eka keeyada?
wayasa 22 wechcha aya ta puluwan da Apply karanna?
Me gana danna ekkenek innawa nam poddak kiyanna ko
