ath bro skybirb eken mage site 1e thiana godak ewa search wenne na....ekata coard 1 thianawalu...mama ekai me hoyanne tnx okkotama....plz danna kenek hoyala dennakoooo......
ath bro skybirb eken mage site 1e thiana godak ewa search wenne na....ekata coard 1 thianawalu...mama ekai me hoyanne tnx okkotama....plz danna kenek hoyala dennakoooo......
Mata mathaka vidiyata webmaster tool eken dena code eka oyage web page ekata danna ona . Search ekata url eka add karanna tikak wela yanawa ewelema add karanne ne. ( eke thiyena help eka poddak balanna / mata mathaka ne )