About Google search

numesh

Member
Sep 7, 2007
738
15
0
plz danna kuruhari kianawada ape site 1k google search 1ta daganne kohomada kiala...plz plz plz plz :baffled::(:baffled:
 

numesh

Member
Sep 7, 2007
738
15
0
ath bro skybirb eken mage site 1e thiana godak ewa search wenne na....ekata coard 1 thianawalu...mama ekai me hoyanne tnx okkotama....plz danna kenek hoyala dennakoooo......
 

skybirb

Well-known member
  • Apr 26, 2008
    2,853
    37
    48
    ath bro skybirb eken mage site 1e thiana godak ewa search wenne na....ekata coard 1 thianawalu...mama ekai me hoyanne tnx okkotama....plz danna kenek hoyala dennakoooo......

    Mata mathaka vidiyata webmaster tool eken dena code eka oyage web page ekata danna ona . Search ekata url eka add karanna tikak wela yanawa ewelema add karanne ne. ( eke thiyena help eka poddak balanna / mata mathaka ne )

    ehema neththam http://www.google.com/addurl/ pavichchi karanna.
     

    numesh

    Member
    Sep 7, 2007
    738
    15
    0
    megana thawa danna kuruth inawadooo.....

    Sri Lanka Best Game Zone.....

    gameswo.png