seat එක නිසා බේරනවා නේද . විදුරු කඩන ගියත් seat වලට නවතිනවා .හම්මෝ. වාහන වල ගිය උන්ට කරදරයක් නැත්තම් එච්චරයි.![]()
මටත් හිතුණේ ඒකම තමයි. ඔන්න ඉස්සරහින් වැදුනා නම් සොරි ඩොට් කොම්.seat එක නිසා බේරනවා නේද . විදුරු කඩන ගියත් seat වලට නවතිනවා .

ලන්කාවෙ මිනිස්සු 98/100කටම අකරක්ශ ක්රම කියන දේ මහප්ප්රාන.මේ අවජාතක බල්ලන්ට කොච්චර කිව්වත් තේරෙන්නේ නෑ ආරක්ෂක ක්රම ගැන හිතන්න ඕනේ කියල.. ඔහේ පටවනව.. පටවගත්තනම් හෙමින් යන්න ඕනේ.. ඒකත් බෑ.. ළඟ ගිහින් බ්රේක් කරනවා.. කරුමක්කාර ජීවිත
------ Post added on Aug 31, 2026 at 12:04 AM
වාහනේ අලාභය ලැබුනා කියමුකෝ..
අනතුරක් වෙලා සදාකල් ආබාධිත තත්වයට වැටුනා නම්...
------ Post added on Aug 31, 2026 at 12:06 AM

Thread කීපයක්ම දැක්කා මේ accident එක තියෙන. ඒ හැම එකකම වගේ final destination කියන එක කොහෙ හරි තැනක තියෙනවා.final destination
Thread කීපයක්ම දැක්කා මේ accident එක තියෙන. ඒ හැම එකකම වගේ final destination කියන එක කොහෙ හරි තැනක තියෙනවා.
ඒ වුණාට final destination කියන වචනෙ මේකට විශේෂ වෙන්නෙ කොහොමද කියලා මට තේරෙන්නෑනෙ![]()