Adblock Plus![]()
Surf the web without annoying ads!
https://adblockplus.org/en/firefox
- Blocks banners, pop-ups and video ads - even on Facebook and YouTube
- Protects your online privacy
- Two-click installation
- It's free!

android phon walata thiyeda bro add block software data yanawaa nikan app auto start wena eika nawathwanna kramayak thiyeda ram usege eika pahala bahinawaa nikarune
තොගේ ෆෝන් එක රූට් කරලා නම් adaway දාගනින්. ෆී ඇප් වල තියන ඇඩ් ඔක්කොම බ්ලොක්ක් කොරණවා
වැඩක් නැත්නම් අප් අයින් කර ගනින්
not rooted sony phon e eikak lagadi gaththee ei version eika root karana hati nam dannee naa yaluwaa root karana eika risk eikak nee
ඊලග පාර රූට් කොලායින් පස්සේ ඔව්ව අහන්නකො
adblock plus
apoo 2008 idan inna tho adada danne![]()
liyala tiyena eka hariyata kiyawapan..adbolck+ ekata wada adguard eka mata hodai..ekai ekama baluwe..
anthimata adblock thama dagatte
liyala tiyena eka hariyata kiyawapan..adbolck+ ekata wada adguard eka mata hodai..ekai ekama baluwe..
anthimata adblock thama dagatte
![]()
liyala tiyena eka hariyata kiyawapan.. 
ubala ad block karana software use karanwa ne?mama nam adgurad eka thama mechchara kal use kale.eth eke key eka expire wela.
adguard 5.8 ekata hariyana key ekak nadda ban.
recommend karana wena ewa tiyenawa nam kiyanna
![]()
උබට පේනවද මෙතන ලියල තියනවා adblock+ වලට වඩා ගාඩ් එක හොදයි කියල තියන sentence එකක්.liyala tiyena eka hariyata kiyawapan..
![]()
එහෙනම් ඉතින් උඩ බලාගෙන තරු ගනින්න වෙන්නේඊලග පාර රූට් කොලායින් පස්සේ ඔව්ව අහන්නකො
![]()
සෝනි ෆෝන් එක මොකක්ද?
root karana widiyak dannawaa daaa hoda secure way eikak