ado windows nogaha masima godaganna bariweida?

jikwitintant

Well-known member
  • Jul 1, 2016
    1,568
    1,624
    113
    eeye log wuna temporary file ekatath kela wunane. anthime administrator accnt ekatawath og wenna bariwuna. dan mama windows dvd ekak genawa. meka windows nogaha repair karaganna bari weida ban. windows eke user accnt derama access disable wela tyenne. đŸ˜ĸđŸ˜ĸ

    parana thread eka meka
    https://elakiri.com/threads/help-help-urgent-help.1975742/
    password eka kadapan ban... monavada ban IT kochchcra kal idala karanavada ban oya wage wadak barida...danne nathnam kiyapan kiyala dennam.
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    Windows 10 recovery mode gihilla restore karanna puluwan kiyala net eke thiyanawa. Poddak kammeli wenne nethuwa hoyala balanna. Hema ekakatama danne ne kiya kiyaa inne nethuwa.
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,396
    1
    101,279
    113
    34
    Kalutara
    password eka kadapan ban... monavada ban IT kochchcra kal idala karanavada ban oya wage wadak barida...danne nathnam kiyapan kiyala dennam.
    ai password kadanne. pssword hri.
    Windows 10 recovery mode gihilla restore karanna puluwan kiyala net eke thiyanawa. Poddak kammeli wenne nethuwa hoyala balanna. Hema ekakatama danne ne kiya kiyaa inne nethuwa.
    not worked
     

    Ragna_SL

    Well-known member
  • Sep 6, 2020
    4,334
    15,242
    113
    Valhalla
    eeye log wuna temporary file ekatath kela wunane. anthime administrator accnt ekatawath og wenna bariwuna. dan mama windows dvd ekak genawa. meka windows nogaha repair karaganna bari weida ban. windows eke user accnt derama access disable wela tyenne. đŸ˜ĸđŸ˜ĸ

    parana thread eka meka
    https://elakiri.com/threads/help-help-urgent-help.1975742/
    āļ¸āļ§āļ­āˇŠ āļ”āˇ„āˇœāļ¸ āˇ€āˇ™āļŊāˇ āļ‘āļšāˇƒāˇāļģāļēāļšāˇŠ āļšāļģāļąāˇŠāļą āļ¯āˇ™āļēāļšāˇŠ āļąāˇāļ­āˇ’āļ¸ āļ­āˇāļą āļ†āļē⎒ ⎀⎒āļąāˇŠāļŠāˇāˇŠāˇƒāˇŠ āļœāˇ„āļąāˇŠāļą āļ‹āļąāˇ āļļāļ‚..āļšāļģāļ´āˇ” ⎄⎐āļ¸ āļ¸āļœāˇ”āļŊāļ¸ āˇ„āļģ⎒āļœāˇ’āļē⎚ āļąāˇ‘ đŸ˜ŖđŸ˜Ŗ
    āļœāļąāˇŠāļą āļ­āˇ’āļē⎙āļą files āļ§āˇ’āļš āˇ€āˇ™āļą PC āļ‘āļšāļšāļ§ Hard āļ‘āļš āļœāˇ„āļŊāˇ āļšāˇœāļ´āˇ’ āļšāļģāļœāļąāˇ’āļąāˇŠ
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    Boot wenne nathi awulak aawoth nan goda daaganna puluwan. Oya admin account eka kela unaama hadanna ba. Eka paarak man mokadda karala haduwa. Eth godak ewwa kela una eken. Windows daanna una ehinda kohomath. Windows daala okkoma thibba widihata hadana eka patta lesiy welawath ithurui.
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    gamaGT

    Well-known member
  • Oct 22, 2017
    355
    402
    63
    āļ¸āļœāˇš laptop āļ‘āļšāļšāļ§ āļœāˇ’āļē ⎃āļ­āˇ’āļē⎚ SSD āļ‘āļšāļšāˇŠ āļœāˇāˇ„āˇ”āˇ€āˇ. ⎀⎒āļąāˇŠāļŠāˇāˇƒāˇŠ āļšāˇŠāļŊ⎜āļąāˇŠ āļšāļģāˇ. āļŊ⎒āļąāļšāˇŠāˇƒāˇŠ āļ´āˇāļ§āˇ’⎂āļąāˇŠ āļ‘āļš āļąāˇ’āˇƒāˇ SSD āļ‘āļšāˇ™āļąāˇŠ boot āļ‹āļąāˇš āļąāˇ‘. āļ…āļąāˇŠāļ­āˇ’āļ¸āļ§ recovery āļ´āˇāļ§āˇ’⎂āļąāˇŠ āļ‘āļšāˇ™āļąāˇŠ repair āļšāļģāˇ. MS office 2019 genuine installation eka delete āļ‹āļąāˇ.
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda