Adsense Salli

baba-chuti

Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,029
    113
    machan la adsense salli watilada oyalage. mage thamath account eke amount pennawa. 21 wendia samnyen mail ekak enawa salli damma kiyala google eken. eka aweth nane.
     
    • Like
    Reactions: Tz4400

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,029
    113
    • Wow
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,967
    13,870
    113
    🤍
    watuna machan. boruwata hadissi wuna 😅 mama ada Monday kiyala hithan thitiye


    na mchan. AI Tools tiyei.
    mata watun nane thm

    mageth nha
    mata kavadavath vatila naha adsense calli
    Proud Of You Yes GIF

    ------ Post added on Feb 22, 2026 at 2:38 PM