ah teleshop wala tyenaw 600/=
pitakotuwe 150/=

pitakotuwe 150 ta thiyena baala ewa daanna epa.. danawa nam hoda ekak daganin.. nethnam wenne phone eke receiver pick karapu gaman ADSL drop wena eka
unity plaza eke thiyenawa.. thawa godak pc item thiyena shops wala athi.. 450k 500k withara wei hoda ekak.
barclays eke thiyena prolink eka ganna.. prolink hodai.. anikwa sure nabarclaYS EKE 250 TIYNWA MACHAN MEKA HODADA
http://www.barclays.lk/bc/items.asp?Tp=&iTpStatus=1&Cc=123&CatName=Adsl Item


aiyoo mama alut ma splitter ekak gatha aparade bun 400 una.....one nam dennam 200 kata
gathata passe ape gedara splitter eka pichila na...aparade
SLT ewun ohoma mai
haka haka haka.. lolaiyoo mama alut ma splitter ekak gatha aparade bun 400 una.....one nam dennam 200 kata
gathata passe ape gedara splitter eka pichila na...aparade
SLT ewun ohoma mai
haka haka haka.. lol
SLT technical / trouble shooting ena ayagen wedi hariyak nam melo hasarak danne nathi ewun thamai..haka haka neme bun
mama office gihin hitiye ADSL break down wela slt eken ape gedara awit fault eka check karana..splitter eka burn wela kiyala amma call karala kiwwa mata
mama itin ena gaman splitter ekak aran awa 400 dila awilla balanakota cable ekak kadila gihin...mage 400 nikan aparade
SLT eke inne ohomawat fault ekak balana danne nathi modayo....monawa karnada
