adsl splitter help

malinrock

Member
May 24, 2007
9,093
580
0
38
colombo
Adsl%20Spilter_16199.jpg


meka hari neda
 

SaNDun

Well-known member
  • May 4, 2006
    12,691
    838
    113
    In La Srinka
    pitakotuwe 150 ta thiyena baala ewa daanna epa.. danawa nam hoda ekak daganin.. nethnam wenne phone eke receiver pick karapu gaman ADSL drop wena eka :P

    unity plaza eke thiyenawa.. thawa godak pc item thiyena shops wala athi.. 450k 500k withara wei hoda ekak.
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    haka haka haka.. lol

    haka haka neme bun

    mama office gihin hitiye ADSL break down wela slt eken ape gedara awit fault eka check karana..splitter eka burn wela kiyala amma call karala kiwwa mata

    mama itin ena gaman splitter ekak aran awa 400 dila awilla balanakota cable ekak kadila gihin...mage 400 nikan aparade

    SLT eke inne ohomawat fault ekak balana danne nathi modayo....monawa karnada
     

    SaNDun

    Well-known member
  • May 4, 2006
    12,691
    838
    113
    In La Srinka
    haka haka neme bun

    mama office gihin hitiye ADSL break down wela slt eken ape gedara awit fault eka check karana..splitter eka burn wela kiyala amma call karala kiwwa mata

    mama itin ena gaman splitter ekak aran awa 400 dila awilla balanakota cable ekak kadila gihin...mage 400 nikan aparade

    SLT eke inne ohomawat fault ekak balana danne nathi modayo....monawa karnada
    SLT technical / trouble shooting ena ayagen wedi hariyak nam melo hasarak danne nathi ewun thamai..

    habai ithin uba un kiyapu paliyatama splitter eka gaththa eka thama gon kama :D
    poddak test karala balala inna epai mona de karannath kalin.