Afternic (help) 🙏🔴

sahan50

Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Kollane
    Mee afternic ekata log wena hama sarema dashboard ekata giyama account kiyana column eke mehema notifications 2k enawane

    1. Tax gewanna organisation ekak newei mama. Individual kiyala fill kareth

    2. Payee account ekath setup karala thiyenne. Eth mehema enawa
    Screenshot_20241012-000009_Chrome.jpg
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Dan eka thibba nm patta. Dan eka migrate una ne
    Go daddy ekai, go daddy eke subsidiary ekak wena afternic ekai epa wenawa:no::(

    Mchnla meke
    Local bank transfer activate na danata. Mokada karanne????????

    Good as gold not supportive kiyanawa
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 10:00 PM

    Dan eka thibba nm patta. Dan eka migrate una ne
    Go daddy ekai, go daddy eke subsidiary ekak wena afternic ekai epa wenawa:no::(

    Mchnla meke
    Local bank transfer activate da danata?????

    @Amith0424 @patiencefox
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 10:19 PM
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Dan eka thibba nm patta. Dan eka migrate una ne
    Go daddy ekai, go daddy eke subsidiary ekak wena afternic ekai epa wenawa:no::(

    Mchnla meke
    Local bank transfer activate na danata. Mokada karanne????????

    Good as gold not supportive kiyanawa
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 10:00 PM



    @Amith0424 @patiencefox
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 10:19 PM
    afternic āļ¯āļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇ‘ bro. āļ‘āļ¸āˇ’āļē⎜⎃⎊ use āļšāļģāļąāˇ€ āļ‡āļ­āˇ’.
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    afternic āļ¯āļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇ‘ bro. āļ‘āļ¸āˇ’āļē⎜⎃⎊ use āļšāļģāļąāˇ€ āļ‡āļ­āˇ’.
    Afternic wadakma na bro. Mama unlist kara okkoma. Ep wenawa

    Emios gen reply na

    Update: afternic customer support eken kiwwa un bugs keepayak nisa thama oya error notifications enne kiyala. Eka hadanna inform karalalu tynne
    ------ Post added on Oct 23, 2024 at 9:19 PM
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Bro mewa sell krana eka ikman kranna honda widi monawada marketplace wala list krnawata amatharawa

    Landing pages nm gahuwa atom eke ehema

    Reddit hondaida? Oya use krana methods monawada
    āļ¸āļąāˇŠ domain sell āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇ‘ configuration side āļšāļŊāˇāļ§.. :(