ai me hangila baninne kiyana deyak kelin kiyanne nathuwa genu wage fake id walin enawa




owa ithin kiyala wedak ne....anika den Politics gena kathawata yannath oni ne ban...
denwath api owa nawaththamu...eka ekkena threads demmata api mokatada reply karanne...![]()

na mcahn mun fake ids walin awith benala lajja nathuwa real id ekenuth enawaowa ithin kiyala wedak ne....anika den Politics gena kathawata yannath oni ne ban...
denwath api owa nawaththamu...eka ekkena threads demmata api mokatada reply karanne...![]()

kaanthaawanta apahaasa kireema barapathala waradak![]()
ai me hangila baninne kiyana deyak kelin kiyanne nathuwa genu wage fake id walin enawa![]()



oh sry siskaanthaawanta apahaasa kireema barapathala waradak
me highlyt karapu eka arunama anith ewata im agreed


ow ow eka nam wenna puluwanoh sry sis
habai meka karapu kena oya dekatama nathi kenek![]()