Air Cooler Help

baba-chuti

Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,168
    10,026
    113
    Hoda air cooler recommend karnnanko. Current lokuwata use wenne nathi. hugak kal use karnna puluan ekak.
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,981
    21,203
    113
    561754.jpg
     
    • Haha
    Reactions: baba-chuti

    Sara_LK

    Well-known member
  • Sep 11, 2015
    1,599
    951
    113
    No Place
    terumak na mn gatta itapasse inverter ac ekak gahagatta, aircooler eken wenne humidity eka wadi karana eka eka agata amarui room eka close karala nam