AIRTEL POST PAID ANY NET UNLIMITED Packages.. post paid ekedi remaining data next month ekata add wenawalu... max 200GB dakwa
)ඕක custom package එකක් නේද ? ඉස්සර නම් mobitel arcade එකෙන් දීලා නවත්තලා තිබ්බා,
ඕක තමා මම පාවිච්චි කරන්නේ සෙකන්ඩරි විදිහට. පට්ට ලාභයි.voice walata galapenawa data walata wada.Airtel/Hutch වොයිස් වලට හරියන්නෑ සිග්නල් අඩුයි නම්බර් රෙපියුටේෂන් අඩුයි.
Airtel/Hutch වොයිස් වලට හරියන්නෑ සිග්නල් අඩුයි නම්බර් රෙපියුටේෂන් අඩුයි.
එයාටෙල් / හච් නම්බර් තියෙන උනුත් කීයෙන් කී දෙනාද දන්න උන් ඉන්නේ..... අනික එයාටෙල් හච් නම්බර් එකක් තියෙන්නෙ කිව්වහම, නම්බර් එක ඉල්ලගන්න එකා නිකන් බලන්නෙත් මොකක්ද එකෙක් දිහා බලනව වගේ.....!! 

ow.එයාටෙල් / හච් නම්බර් තියෙන උනුත් කීයෙන් කී දෙනාද දන්න උන් ඉන්නේ..... අනික එයාටෙල් හච් නම්බර් එකක් තියෙන්නෙ කිව්වහම, නම්බර් එක ඉල්ලගන්න එකා නිකන් බලන්නෙත් මොකක්ද එකෙක් දිහා බලනව වගේ.....!!
![]()
ඒ කාලෙ ඉදන්ම 077 3 හරි 077 7 ඒවට තමා මිනිස්සු කැමති. ආයේ ඉතින් 071 4 ඒවාow.
777, 77 ewa tharam 76,74,71,72,78 reputation na.
voice walata galapenawa data walata wada.
eth number reputation nathi eka aththa.
එයාටෙල් / හච් නම්බර් තියෙන උනුත් කීයෙන් කී දෙනාද දන්න උන් ඉන්නේ..... අනික එයාටෙල් හච් නම්බර් එකක් තියෙන්නෙ කිව්වහම, නම්බර් එක ඉල්ලගන්න එකා නිකන් බලන්නෙත් මොකක්ද එකෙක් දිහා බලනව වගේ.....!!
![]()
MNP project eka nawathila thiyenne cost eka wadi kiyala.eka nisa hopes thiyaganna epa.077 tiyena un dihath balanne ehema thama anith un.. puhu mannayak nisa number ekak loku karagena wedipura gewanawa... eth number portability enakm angili gena gena inne.. LOL
international level eken gattoth hutch , airtel kiyanne dialog walata wada loku companies..
hutch company eka fortune 500 list eketh innawa.
airtel aapu kaale nam ohoma amuthu balana widiyak tibba. mokada aapu kale sim dunne nikan..( e kaale ehema karapu 1 weni network eka wenna ona).. ithin eka eka widiye minisu godak aya eka eka dewal walata airtel sim gatta..
hemawelema lokui kiyala market eka wedima company ekata huru wenna honda ne.. internationally google or locally dialog wage,,,, puluwan tharam ewata data feed karna eka,, loku company thawa pohosath karana eka adu karanna ona.. Market margin eka wedi unata passe unta kemathi theeranayak ganna puluwan.. un dannawa loss wena customersla gaana negligible kiyala..
අන්න ඒකනෙ අවුල ගහෙන් බැහැල නම්බර් එක දුන්නා වගේ බලන්නෙඑයාටෙල් / හච් නම්බර් තියෙන උනුත් කීයෙන් කී දෙනාද දන්න උන් ඉන්නේ..... අනික එයාටෙල් හච් නම්බර් එකක් තියෙන්නෙ කිව්වහම, නම්බර් එක ඉල්ලගන්න එකා නිකන් බලන්නෙත් මොකක්ද එකෙක් දිහා බලනව වගේ.....!!
![]()
ඔව්. 777 මුල්ම GSM network එක හින්දා සහ postpaid නෙ දුන්නෙ 77ත් ඒකමයි 71 SLT හින්දාMNP project eka nawathila thiyenne cost eka wadi kiyala.eka nisa hopes thiyaganna epa.
parent company walin eka rataka thiyena network ekaka/company ekaka performance maninna ba.
axiata ekath indiawe fail una.hutchison mulu telecom field ekenma failed wage dan.U.K. unit ekath merge karanna innawa kiyala rumours yanawa.
dialog,mobitel walata usersla wadi coverage,customer care,service quality wadi nisa.hutch,airtel kawadahari salli wiyadam karala network eka hodata hadanna hithuwoth dialog,mobitel pass karanna bari na.eth unta ona kamak na.
dialog 77 number reputation wadi wenna hethu coverage,customer care,service quality.
නොහිතන අවාසි තියනවා බං077 tiyena un dihath balanne ehema thama anith un.. puhu mannayak nisa number ekak loku karagena wedipura gewanawa... eth number portability enakm angili gena gena inne.. LOL
international level eken gattoth hutch , airtel kiyanne dialog walata wada loku companies..
hutch company eka fortune 500 list eketh innawa.
airtel aapu kaale nam ohoma amuthu balana widiyak tibba. mokada aapu kale sim dunne nikan..( e kaale ehema karapu 1 weni network eka wenna ona).. ithin eka eka widiye minisu godak aya eka eka dewal walata airtel sim gatta..
hemawelema lokui kiyala market eka wedima company ekata huru wenna honda ne.. internationally google or locally dialog wage,,,, puluwan tharam ewata data feed karna eka,, loku company thawa pohosath karana eka adu karanna ona.. Market margin eka wedi unata passe unta kemathi theeranayak ganna puluwan.. un dannawa loss wena customersla gaana negligible kiyala..
hutch thama analog communication thiyenawada da bn?ඔව්. 777 මුල්ම GSM network එක හින්දා සහ postpaid නෙ දුන්නෙ 77ත් ඒකමයි 71 SLT හින්දාහච් එක අවුරුදු 25 තිස්සේ නානවා ඩයලොග් එකට වඩා පරනයි. 72 celltel first network එක උනාට ඇනලොග්. උන්ට උනේ නොකියා වලට වෙච්ච දේමයි
------ Post added on Nov 2, 2022 at 11:21 AM
airtel eka lagadi karapu investment ekakda? un 3g galawala damme ekada?එනිවේ එයාටෙල් ලංකාවේ මැසිව් ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කරලා තියෙනවා 4G වලට එකපාරම triband network එකකට
------ Post added on Nov 2, 2022 at 11:27 AM
ow.
777, 77 ewa tharam 76,74,71,72,78 reputation na.
07777 numbers මේ ලඟදි දුන්නා.. මට commiunicaton කරන එකෙක් කිව්වේ? ඕනේ නම් ගන්න කිව්වා.. dialog වල 074 ආපු දවස් වලඒ කාලෙ ඉදන්ම 077 3 හරි 077 7 ඒවට තමා මිනිස්සු කැමති. ආයේ ඉතින් 071 4 ඒවා
ඇයි 076, 074 reputed නැත්තේ?MNP project eka nawathila thiyenne cost eka wadi kiyala.eka nisa hopes thiyaganna epa.
parent company walin eka rataka thiyena network ekaka/company ekaka performance maninna ba.
axiata ekath indiawe fail una.hutchison mulu telecom field ekenma failed wage dan.U.K. unit ekath merge karanna innawa kiyala rumours yanawa.
dialog,mobitel walata usersla wadi coverage,customer care,service quality wadi nisa.hutch,airtel kawadahari salli wiyadam karala network eka hodata hadanna hithuwoth dialog,mobitel pass karanna bari na.eth unta ona kamak na.
dialog 77 number reputation wadi wenna hethu coverage,customer care,service quality.
Airtel වල මොකක්ද triband network කියන්නේ..? Explain කරන්න පුළුවන් ද?
ඔව්. 777 මුල්ම GSM network එක හින්දා සහ postpaid නෙ දුන්නෙ 77ත් ඒකමයි 71 SLT හින්දාහච් එක අවුරුදු 25 තිස්සේ නානවා ඩයලොග් එකට වඩා පරනයි. 72 celltel first network එක උනාට ඇනලොග්. උන්ට උනේ නොකියා වලට වෙච්ච දේමයි
------ Post added on Nov 2, 2022 at 11:21 AM
නොහිතන අවාසි තියනවා බංහුලංටෙල් හච් දැන් ඉන්ටනැෂනල් බහින කලාව යන්නෙ
ආසියාටා ඉන්දියාවේ අවුල් උනාට ඒෂියා ගොඩක් හොඳට කරනවා. ඉන්දියාව වෙනමම මාකට් එකක්
එනිවේ එයාටෙල් ලංකාවේ මැසිව් ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කරලා තියෙනවා 4G වලට එකපාරම triband network එකකට
------ Post added on Nov 2, 2022 at 11:27 AM
850 Mhz band & 2100Mhz Band, 2500 MHz07777 numbers මේ ලඟදි දුන්නා.. මට commiunicaton කරන එකෙක් කිව්වේ? ඕනේ නම් ගන්න කිව්වා.. dialog වල 074 ආපු දවස් වල
ඇයි 076, 074 reputed නැත්තේ?
Airtel වල මොකක්ද triband network කියන්නේ..? Explain කරන්න පුළුවන් ද?
නෑ ඒව නවත්තලා ගොඩක් කල්. ඒකාලෙ Singtel group company.hutch thama analog communication thiyenawada da bn?
Hutch තියනවා. But limited device support.lankawe VoLTE thiyenne dialog and mobitel witharda? hutch airtel wala na neda?
ඔවු උන්ගෙ 4g network එක බෑන්ඩ් 3කින් 5+10+20Mhz. 3g ගැලෙව්වෙ ඒ spectrum එකත් lte වලට ගන්න. ඔය 10mhz ආවෙ ඒකෙන් 2100 band. සෑහෙන්න වර්ත් balanced coverage එකට ඒක.airtel eka lagadi karapu investment ekakda? un 3g galawala damme ekada?
ඕක හරියන්නෑ බං central number repo එකක් ඕන ඕකට. පොඩියට පෙනුනට සෑහෙන්න chaos ඇතිකරන ප්රොජෙක්ට් එකක්. ඒ වගේම ගොඩක් තැන්වල network identify කරන්නෙ number එකෙන්. ඒවා reengineer කරන්න වෙනවා outside force එකක් නැතුව කෙරෙන එකක් නෑ අරූ හිටියනං වෙයි& MNP eka progress ekak nadda bn? unge central database eka hadagena yanawa kiwwa neda? anith eka okta salli/loan denne jica or asian development bank wage ekakin neda? ekanisa cost eka wadi kiyana eka rumor ekak da danne na
mamanam hithanne MNP nathi eka loku aduwak, eken dialog, mobitel un one price walata control karanawa kiyala.
Prepaid & new07777 numbers මේ ලඟදි දුන්නා.. මට commiunicaton කරන එකෙක් කිව්වේ? ඕනේ නම් ගන්න කිව්වා.. dialog වල 074 ආපු දවස් වල
ඇයි 076, 074 reputed නැත්තේ?
Airtel වල මොකක්ද triband network කියන්නේ..? Explain කරන්න පුළුවන් ද?
850 Mhz band & 2100Mhz Band, 2500 MHz
volte network enen device/models wage enable kaloth witharada machan wenne? volte feature eka thiyena device ekak 4g lte network ekakata connect unapaliyata volte enable wenne nadda?Hutch තියනවා. But limited device support.
ඔවු උන්ගෙ 4g network එක බෑන්ඩ් 3කින් 5+10+20Mhz. 3g ගැලෙව්වෙ ඒ spectrum එකත් lte වලට ගන්න. ඔය 10mhz ආවෙ ඒකෙන් 2100 band. සෑහෙන්න වර්ත් balanced coverage එකට ඒක.
Airtel,hutch 4G launch kale 4G equipment cost eka godak adu wenkn balagena idala.volte network enen device/models wage enable kaloth witharada machan wenne? volte feature eka thiyena device ekak 4g lte network ekakata connect unapaliyata volte enable wenne nadda?
e kiyanne issarahata airtel eka hutch walata wada 4g coverage, strength ehema ei neda?
MNP nawathila kiyala kiyapu eka rumour ekk newei.hutch thama analog communication thiyenawada da bn?
lankawe VoLTE thiyenne dialog and mobitel witharda? hutch airtel wala na neda?
airtel eka lagadi karapu investment ekakda? un 3g galawala damme ekada?
& MNP eka progress ekak nadda bn? unge central database eka hadagena yanawa kiwwa neda? anith eka okta salli/loan denne jica or asian development bank wage ekakin neda? ekanisa cost eka wadi kiyana eka rumor ekak da danne na
mamanam hithanne MNP nathi eka loku aduwak, eken dialog, mobitel un one price walata control karanawa kiyala.
Aluth nisa.ඇයි 076, 074 reputed නැත්තේ?
Airtel SIM ekak ගන්න එක worth වෙයිද ඉස්සරහට?ඔවු උන්ගෙ 4g network එක බෑන්ඩ් 3කින් 5+10+20Mhz. 3g ගැලෙව්වෙ ඒ spectrum එකත් lte වලට ගන්න. ඔය 10mhz ආවෙ ඒකෙන් 2100 band. සෑහෙන්න වර්ත් balanced coverage එකට ඒක.
ඒක නම් මතක නෑ බංPrepaid & new
ඔව් device compatibility check කරනවා system එකvolte network enen device/models wage enable kaloth witharada machan wenne? volte feature eka thiyena device ekak 4g lte network ekakata connect unapaliyata volte enable wenne nadda?
සමාන වෙයි. හච් එකත් නිකං ඉන්නෙ නෑනෙe kiyanne issarahata airtel eka hutch walata wada 4g coverage, strength ehema ei neda?
එහෙම කියන්න බෑ ඩයලොග්/මොබිටෙල් ඊට හොඳයි. ගොඩක් දුරට තියන පොසිෂන් එකේම ඉම්ප්රූ වෙයි නෙට්වර්ක් හතරමAirtel SIM ekak ගන්න එක worth වෙයිද ඉස්සරහට?
ඒක නම් මතක නෑ බං