අලි හු**ක්ද බන්...
menaka4u Well-known member Apr 2, 2009 1,349 125 63 39 kurunegala Dec 30, 2011 #44 suddiyo 1ka cane 1k gahagena maha lokuwata site walath daanawa, un kauda ban, menna weda kaarayo, cane 12 with case,,,,,, hadissiyakata maruthi 1k unath park karagani me widiyata beluwama nam......
suddiyo 1ka cane 1k gahagena maha lokuwata site walath daanawa, un kauda ban, menna weda kaarayo, cane 12 with case,,,,,, hadissiyakata maruthi 1k unath park karagani me widiyata beluwama nam......
marvin silva Well-known member Jan 22, 2010 4,120 1,996 113 Dec 30, 2011 #45 azarox said: kohomada bnz eka asse echchara loku ekak gagannne???? Click to expand... කලින් ගහගත්ත මිනිහෙක් එක අස්සෙ ඉන්නව නී මචන්... උ තමයි බොක්ස් එක අල්ලගන්නෙ.... හික්... හික්... හික්...
azarox said: kohomada bnz eka asse echchara loku ekak gagannne???? Click to expand... කලින් ගහගත්ත මිනිහෙක් එක අස්සෙ ඉන්නව නී මචන්... උ තමයි බොක්ස් එක අල්ලගන්නෙ.... හික්... හික්... හික්...
ashavithanage Member Apr 29, 2008 2,423 114 0 Moratuwa Dec 30, 2011 #47 Patta gahillakne ooi meka ... ela ela post..
K kushan_mg Active member Dec 24, 2007 868 199 43 Dec 30, 2011 #53 hondata balanna one, me akkage aiyya ehemath meka athule inna barikamak ne
jk perera Well-known member Dec 13, 2009 11,731 5,218 113 අපේ ගෙදර Dec 30, 2011 #56 me wage 2k hitiyoth...........................