AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

thilangr8

Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,569
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    වස්සෝ ඌ කියන්නේ ඒක නෙවේ :lol:
    මේ වගේ පොඩි දේකට කැගහන එකේ අරවට කට පියාගෙන ඉන්නේ ඇයි කියලා !!!
    ආණ්ඩුවෙන් ම එන්න කියලා පස්සේ කොක්ක ඇදුනට පස්සේ ශේප් වෙලා
    or
    ඕනෙ කමින්ම කොක්කක් මර්වියාට කියලා ඇදගෙන

    දේශපාලන වාසි ගන්න බුදු දහම පාවිච්චි කරන එක නං මේ ඔක්කොටම වඩා කිජීතයි
    කෝ අර පංචායුද කාරයෝ , හෙල උරුමේ ??
    ඔක්කොම ඡන්ද වැඩ නිසා මෙව්වාට වෙලාවක් නැනේ
    නැත්තං dramඩෙක මීටත් වඩා fun වෙනවා ශුවර්
     

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,569
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    මං ටිකට් ගත්තෙවෙත් ඕකට යන්න හිටියෙවත් නැ !!
    මේක නිකං බබා ලන්තේ වගේ නේ :P
    ලංකාවේ ඔය කියන තරං බෞද්දයෝ හිටියානං එහෙම අර මහදවල් මහරගම town එක මැද්දෙ හාමුදුරු කෙනෙක්ට පොලිස්කාරයෝ ගහනවා බලං ඉන්නවාද ?
    මේවා දැක්කහම වාඩිවෙලා හිටියේ නැත්තං ංර්ර්ව් හිනා :lol:
     

    Hashandcl

    Active member
  • Mar 15, 2008
    158
    48
    28
    Ai bun ubala Hamoma ma kohewath inna ekekwa allagena ka gahanne????

    Yako ape rate rajjya arakshawa thiyagena raja sapa widina Karuna, Pilleyan gana kathakaranna nadda oya kiyana saba bauddayoo....

    Nikan paata kanadi dagena ponna katha kiya kiya dagalannepa yakune...therumak athuwa katha karapan....

    Hamuduruwaru marala Dalada maligawata gahapu a Kalakanni thirisana hodai.... Uta rajjya sapa.. Ara video eka karapu nisa Akonta visa na......

    Ma rata vinasa wenne oka nisa thama...

    Thamange ahe thiyena pol parala penne na... anunge as wala thiyena pol kendi penawa mehe inna ponnayanta...
    .
     

    Hashandcl

    Active member
  • Mar 15, 2008
    158
    48
    28
    Karuna Hoda Bauddaya....

    Akon thirisana.....


    mehema kiyana ungana mona kathada bun..... Mahindayage palanayane.....
    Thawa tika kalekin apita saaataketh lewa kanna wei....

    Balagena idapalla...
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    AKON ge sinduwa waradi nemei, vidoe eke baddha statues ekka half naked kello natana ekai awula. Mata wedak naha akon awat natat machan, but meka api okkoma inna rata ne ban, umba mama catholic da umba buddhist da kiyana eka nemei machan. Api minissu da nadda kiyana eka more important. Umbata anik minihata respect karanna bari nam kata waha gena hitapan. EEth mey wagey nikam revenge evoking threads danna epa. Futile

    ehema newei ban tikak sadaranawa hithapan akonge video ekata wada antha dewal mehe wenawane ekai kiwwe ethakkoa un ewa dekke neda kiyala anna ekai seen eka
     

    panchaz

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    11,832
    451
    83
    The Estadio Santiago Bernabéu
    Karuna Hoda Bauddaya....

    Akon thirisana.....


    mehema kiyana ungana mona kathada bun..... Mahindayage palanayane.....
    Thawa tika kalekin apita saaataketh lewa kanna wei....

    Balagena idapalla...

    Ai bun ubala Hamoma ma kohewath inna ekekwa allagena ka gahanne????

    Yako ape rate rajjya arakshawa thiyagena raja sapa widina Karuna, Pilleyan gana kathakaranna nadda oya kiyana saba bauddayoo....

    Nikan paata kanadi dagena ponna katha kiya kiya dagalannepa yakune...therumak athuwa katha karapan....

    Hamuduruwaru marala Dalada maligawata gahapu a Kalakanni thirisana hodai.... Uta rajjya sapa.. Ara video eka karapu nisa Akonta visa na......

    Ma rata vinasa wenne oka nisa thama...

    Thamange ahe thiyena pol parala penne na... anunge as wala thiyena pol kendi penawa mehe inna ponnayanta...
    .

    kalin uabta kiyanan ooney katha karnaan igena ganin kiyala
    gedara baashawa methan danna enna epa

    dna karuna gana gattoth
    karuna tamange waradi piligena hari maargayata aapu kenek
    dan AKON gen waraddak wela thiyenawa aa unata miniha aaka pili aran samawa eilluwe naha ney
    kaagenwath
    miniha kyianne mama danan hitiye naha mey budu pilimayak kiyala
    aaka nemei uttarey

    anith eka dan uba kaagauwata wadak wenney naha ney
    ubala kaagahuwa kiyala AKON ta aaye visa issue karanne naha ney

    hodama wadey thamange wadak balagean enna eka thama
     
    Last edited:

    Hashandcl

    Active member
  • Mar 15, 2008
    158
    48
    28
    kalin uabta kiyanan ooney katha karnaan igena ganin kiyala
    gedara baashawa methan danna enna epa

    dna karuna gana gattoth
    karuna tamange waradi piligena hari maargayata aapu kenek
    dan AKON gen waraddak wela thiyenawa aa unata miniha aaka pili aran samawa eilluwe naha ney
    kaagenwath
    miniha kyianne mama danan hitiye naha mey budu pilimayak kiyala
    aaka nemei uttarey

    anith eka dan uba kaagauwata wadak wenney naha ney
    ubala kaagahuwa kiyala AKON ta aaye visa issue karanne naha ney

    hodama wadey thamange wadak balagean enna eka thama


    ANe ubath idapan anduwata kade noya....

    Uba mage basawa hadanna ennone na...
    Mama katha kale aththa... ubala wage deshapalanayen anda una eunta mewa therenne na....

    Waradda piligathama karapuwa okkoma nathiwenawada???
    apawath una hamuduruwanta Ayeth pana enawada??????
    Ubata puluwanda a pana denne???

    ane nikan idapan bun.... Nikan ubath peechan novi..

    Akonta mewata samawa gannawata wada wena wada thiyenawa.... Ubalata wage athak pathak nathi ekek nemei ne.. Balan idapan ubata dangahala wadala smawa gannakan....

    Karuna mugen samawa gaththa wage kathawa....
     

    panchaz

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    11,832
    451
    83
    The Estadio Santiago Bernabéu
    ANe ubath idapan anduwata kade noya....

    Uba mage basawa hadanna ennone na...
    Mama katha kale aththa... ubala wage deshapalanayen anda una eunta mewa therenne na....

    Waradda piligathama karapuwa okkoma nathiwenawada???
    apawath una hamuduruwanta Ayeth pana enawada??????
    Ubata puluwanda a pana denne???

    ane nikan idapan bun.... Nikan ubath peechan novi..

    Akonta mewata samawa gannawata wada wena wada thiyenawa.... Ubalata wage athak pathak nathi ekek nemei ne.. Balan idapan ubata dangahala wadala smawa gannakan....

    Karuna mugen samawa gaththa wage kathawa....

    harakek wage katha karanna epa
    uba mata aatahk paathak naha kiaynne kohomada
    harako
    thowage ekek nemei mama thota ethin aathak paatahk nathi bawak nam penawa ube talks walinma
    uba neda hama ekamata politics gaava ganne akon ge waradda waradda
    dakinna baha ubata
    akon wena wada tiyenawa kiuwe
    mu aawath dannawa :lol::lol::lol:
    ubei akon gei mokak hari huta patak naha neda :P:P:lol::lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    Ai bun ubala Hamoma ma kohewath inna ekekwa allagena ka gahanne????

    Yako ape rate rajjya arakshawa thiyagena raja sapa widina Karuna, Pilleyan gana kathakaranna nadda oya kiyana saba bauddayoo....

    Nikan paata kanadi dagena ponna katha kiya kiya dagalannepa yakune...therumak athuwa katha karapan....

    Hamuduruwaru marala Dalada maligawata gahapu a Kalakanni thirisana hodai.... Uta rajjya sapa.. Ara video eka karapu nisa Akonta visa na......

    Ma rata vinasa wenne oka nisa thama...

    Thamange ahe thiyena pol parala penne na... anunge as wala thiyena pol kendi penawa mehe inna ponnayanta...
    .


    :angry::angry::angry::angry::angry:

    කරුනා පිල්ලෙ වගේ ආගමට දහමට ලැදි උපාසක මහත්තයෙක් ව ඇකොන් වගේ බේබද්දෙක් ට සමාන කරන්න පුලුවන් ද ?




     

    Evo X

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Sep 5, 2008
    6,123
    509
    113
    ║▌CmB™ HoMe tOwN║▌
    බීරී අලින්ට වීණා වාදනය කිරීමෙන් වලකින මෙන් රටට දැයට හිත ඇති මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ල සිටිමි:yes:



    කමක් නෑ දුක අඩුවෙන්න ටිකක් කෑගහපන්........... උබට දුක සිරසට ගහපු එකටද ඒකෝන්ට වීසා දෙන්නේ නෑති එකට ද...........:nerd:


    niyama talk tika broz.z....:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: