AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

b squad

Well-known member
  • Jun 20, 2008
    7,144
    424
    83
    36
    God Bless Sri lanka
    හ්ම්ම් වඩි දෙනක්ට එක විදිහකට පේන්නත් උබට විතරක් තවත් විදිහකටත් පේන්නත් හේතුවනම් මම දන්නේ නෑ..........

    wadi denek nemei ubai thawa pottayo tikakui witharai
     

    KeBa

    Well-known member
  • Mar 8, 2008
    3,313
    73
    48
    1234
    බීරී අලින්ට වීණා වාදනය කිරීමෙන් වලකින මෙන් රටට දැයට හිත ඇති මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ල සිටිමි:yes:

    :yes::yes::yes::yes: mu machan mole bageta hadichcha pissu harakek eka nisa monawath kiyala wedak nee
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    "AKONge video eken ape agamata kisima nigrahayak wela ne"
    :confused::confused::confused:

    uba vid eka balalda oi kyanne??? budu pilimayak pitipassen thyala naana andum pitin gaanu kenek dance karanwa uba dakke nadda??? ethakota eka nigaawak newida???
    thread ekaka wachana type kireema newei vadagath. thaman qwwe aththada kyala balana eka.

    Moda ehekin beluwoth hemotama penne maha gon widihata ban tikak buddiya pawichchikarapan
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    :yes::yes::yes::yes: mu machan mole bageta hadichcha pissu harakek eka nisa monawath kiyala wedak nee


    Mole bageta hedichcha euge thamai kisima vicharaathmaka buddiyak neththe ekek mokakhari kiwwoth ekema ellila innawa danna kenek kiyanadea ahanneth ne nikan modayo wage kathakaranawa
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    AKON GE VIDEOS WELA AUL DEWAL NAHALU... LOL @LASTKILLER...ROFL

    'උබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??

    බලපල්ලා මේවත්



    Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට'

    UBA ME THREAD EKE MEHEMA DAALA MOKAKDA BUN KYANNA YANNNE???
    PHOTOES WELA THYENAWA WAGE DEWAL LOKE SIDDA WENA NISAA AKONGE VID EKE 4SECS EHEMA DEYAK THIBBATA KAMAK NAA KYALADA???
    THERUMAK ATHI DEYAK POST KARAPAN BUN. UBA UBEMA THARKE KADAA GANNAWA.
    HAMOMA PILIGANNAWA UBA DAALA THYENA PHOTOES WELA THYENNE BUDDHAAGAMATA NIGAAWAK EKA NISAA EWA NAWATHTHANNA ONA KYALA.. AKON GE VID EKATH MEWATA UBA SAMAANA KARANA NISA, UBAMA KYANAWA AKON GE VID EKA BANNED KARANNA ONA KYALA


    Machan mama me thread eka thawath issarahata geniyanda balaporoththuwak ne neththan man ubatath hoda uththarayak denawa
     

    sameerasa123

    Member
    Feb 9, 2010
    563
    36
    0
    උබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??

    බලපල්ලා මේවත්

    Buddha-Herakles.JPG


    Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට

    Bamiyan-Buddha1.jpg

    WOW මෙකනන් කලින් එකටත් වඩා මරු නේද? පිලිමේ මුලින්ම උගුලල දාලා

    80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg

    reuters-monks-RTR728X-small.jpg


    බුද්දාගමේ ගරුත්වෙ මරු එකට රැකිල තියෙනවා


    buddhists-776960.jpg


    දැක්කද සුද්දියනට සතුටුවෙන්ඩ හාමුදුරුවො නටනවා


    buddhist%20bishop.jpg

    82744-29461.jpg

    buddha_headphones_profile-300.jpg


    buddhismdummies.jpg


    මේවයීනුත් බුද්දාගම නියමෙට රෑකනවා

    252127666_4d98d33069.jpg

    hiram016.jpg

    tattoo.jpg

    buddhist-tattoos1.jpg

    13006d1224585810-sanskrit-tattoo-meaning-sanskrit-buddha-free-tattoo-design.jpg

    කොහොමද පච්ච? Oops වැරදුනා tattoos නේ ඒකනිසා කමක් නෑත්ද?

    nebuddhabar.jpg


    මරු බාර් එක නේද? ගෑනු මිනිස්සු හොදට බීල පු* උඩ දාගේන බුදුන් ඉස්සරහ නටනවඇති හොඳට


    JUKARI_Fit_To_4afc.jpg

    අනේ පවු සීදේවි බාවනාව

    2302476045_c7ea6c85be.jpg

    insulting%2Bbuddhism%2B1.JPG



    මේවත් බලපියව්!!!:angry::angry::angry::angry:


    බැලුවද? කොහොමද? AKONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ?? AKONගෙ සිංදුව වගේ නෙමෙයිනේ මෙවඉන් කොච්චරනන් බුද්දාගමට කොච්චර හානි වේනවද; නිකන් බොරුවට මහලොකු බුද්දාගන් කාරයො වෙන්ඩ දගලන පුහු මිනිස්සු උඔලා.
    :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:: angry::angry:
    harako..hire mineemaruwo godak inna hinda (un godak minee marapu hinda), 1ka miniyak meruwata kamak nee kiyalada..daily charter widihata geenu aya rape wena hinda umbe ammath rape kalata kamak nee kiyala kauru hari kiwwoth umba mokada kiyanne..sirawata umba langa hitiyanam mama umbata kiyala denawa..wal balla
     

    yashika

    Member
    Mar 18, 2007
    971
    14
    0
    in my room
    Moda ehekin beluwoth hemotama penne maha gon widihata ban tikak buddiya pawichchikarapan

    (prof pic eke wagema ube ahak potta athi)
    mama ubata prashne sarala karannam..nathnam pissune dodawanne :P :P

    බුදු පිළිමයක් පිටුපස තබාගෙන අඩ නිරුවත් කාන්තාවක් නර්තනයේ යෙදීම බුදු දහමට නිගාවක්ද නැද්ද????
    1)නිගාවකි 2)නිගාවක්නොවේ
    obe pilithura 1 de? 2 de?
     

    L_N Creation

    Member
    Nov 18, 2009
    229
    28
    0
    Colombo
    :D:D:D:D Mata duka machan gon harak yatharthe piliganda kemathi nethi ekata
    Aiya meka samajaye weradina... Apith ewa karanna yanna one nena....
    api essallama hedunoth samajaya hadanna puluwan... A hinda mama kiyanna kisima agamakta Agaurawa karanna epa kiyala........ Eka eyalge piligenimana.... Bududahameth, muslim agameth, Christia welath kiyanna ekama dena... A hinda api randu wela wedak ne........ poddak hithanna me gena....

    Cooty Malli......................................:confused:
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    ha hari akon ek akata hari kegehuwane kattiya ekathu wela eka loku deyak...

    uba kiyanna kalin ewata kata wahan hitiya wage akon ge ekatath inna kiyada..

    ubath owa kalin post kale ne ne... akon ge visa reject unamane ubatath agama gena kekkuma awe... ekath marai... he..he..
     

    EΜΙFΞXΛ

    Member
    Jan 18, 2009
    1,423
    56
    0
    ░►LOST◄░
    බීරී අලින්ට වීණා වාදනය කිරීමෙන් වලකින මෙන් රටට දැයට හිත ඇති මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ල සිටිමි:yes:

    :yes::yes::yes::yes: 100% true;)

    Maha Rajage Danslen kapuwama thawakalika deshapremaya kiyana bade amaruwa hadenawa ;)
    oya dangalanne thama dirawaganna bari wechcha ewun :)
     

    dumasrc

    Member
    Oct 6, 2009
    3,768
    365
    0
    හරකෝ තෝ කියන්නේ උබ කියන විදිහට වෙනතැන් වල අපහස කරන හින්දා මෙකත් කමක් නැ කියලානේ තෝ වගේ අමන මරි මෝඩ හරකෙක් යකෝ ගත්ත ටිකට් වලට හරියන්න බෙරිහන් දිපන්