AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

coolkasun

Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    ඉතින් මිනිහො , ඕව කරන උන්ව පාවඩ දාල මෙහෙට ගේන්න කියලද කියන්නේ ,

    :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Ai bun ubala Hamoma ma kohewath inna ekekwa allagena ka gahanne????

    Yako ape rate rajjya arakshawa thiyagena raja sapa widina Karuna, Pilleyan gana kathakaranna nadda oya kiyana saba bauddayoo....

    Nikan paata kanadi dagena ponna katha kiya kiya dagalannepa yakune...therumak athuwa katha karapan....

    Hamuduruwaru marala Dalada maligawata gahapu a Kalakanni thirisana hodai.... Uta rajjya sapa.. Ara video eka karapu nisa Akonta visa na......

    Ma rata vinasa wenne oka nisa thama...

    Thamange ahe thiyena pol parala penne na... anunge as wala thiyena pol kendi penawa mehe inna ponnayanta...
    .

    Sahathika eththa machan
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    kalin uabta kiyanan ooney katha karnaan igena ganin kiyala
    gedara baashawa methan danna enna epa

    dna karuna gana gattoth
    karuna tamange waradi piligena hari maargayata aapu kenek
    dan AKON gen waraddak wela thiyenawa aa unata miniha aaka pili aran samawa eilluwe naha ney
    kaagenwath
    miniha kyianne mama danan hitiye naha mey budu pilimayak kiyala
    aaka nemei uttarey

    anith eka dan uba kaagauwata wadak wenney naha ney
    ubala kaagahuwa kiyala AKON ta aaye visa issue karanne naha ney

    hodama wadey thamange wadak balagean enna eka thama


    Ane modayo ubata kiparak kiyanneda ban api hadanne AKONta visa eradenna nemai buuruwo Apita oni ubalage mithya mahe borukaranda:angry::angry::angry:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    මේ වා වරදි තමා මනුස්ස්සයෝ......... කිසිම ආගමකට අපහස කරන්න හොද නෑ............ දෑන් මේ දේවල් වෙලා තියෙනව කියල දෑන් අනික් අයටත එහෙම දේවල් කරන්න පුලුවන් කියලද උබ කියන්නේ...........
    ඒකෝන් ට වීසා දෙන්න නෑති එකෙන් පෙන්නනෙ අපේ විරුද්දත්වයි........ නෑතුව අපේ රටට නාව කියල උට පාඩුවක් වෙනවයි..........
    මම හිතන්නෙ උබ ඒකෝන් ගෙ කොන්සට් එකෙදි රටකජු විකුනන්න හිතාගෙන හිටිය එකෙක්ද කොහෙද එකනේ මච්චර මලපෑනල....
    :lol::lol:

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    harakek wage katha karanna epa
    uba mata aatahk paathak naha kiaynne kohomada
    harako
    thowage ekek nemei mama thota ethin aathak paatahk nathi bawak nam penawa ube talks walinma
    uba neda hama ekamata politics gaava ganne akon ge waradda waradda
    dakinna baha ubata
    akon wena wada tiyenawa kiuwe
    mu aawath dannawa :lol::lol::lol:
    ubei akon gei mokak hari huta patak naha neda :P:P:lol::lol:
    Ei ithin ubalata anith weradi nopenenne kegahapallako ewatath Hamuduruwo waru dahas ganan marapu un parlimenthuwe.

    Ane sry ban weraduna hamuduru waru meruwa kiyala buddagamata apahasa wenawe neda buddagamata apahasa wenne netuwothne.

    Miii haraka
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    :angry::angry::angry::angry::angry:

    කරුනා පිල්ලෙ වගේ ආගමට දහමට ලැදි උපාසක මහත්තයෙක් ව ඇකොන් වගේ බේබද්දෙක් ට සමාන කරන්න පුලුවන් ද ?






    Akane hema poyatama 2rak silgannea magehithe:lol::lol::lol:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Quote:
    Originally Posted by nathasri
    UMBA MAHA MODAYEK BAN, WENA UTHTHARAYAK NA. UMBA UMBE AMMATA UNATH ******** PULUWAN EKEK.




    ubata lejjawak nedda bola mehema kiyanna e ube mole nedda lejjawak kiyala ekak nedda ubath ara marvin wage giya giya thena renawane


    uba owa ganan ganda epa ban miniha amma appek nethi anathayek wenda ethi. api ewage ayata anukampa karamu. Machan api sebe bauddayone
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    Ane modayo ubata kiparak kiyanneda ban api hadanne AKONta visa eradenna nemai buuruwo Apita oni ubalage mithya mahe borukaranda:angry::angry::angry:

    මහ ලොකු කෙරුම ,මේකට උත්තර දියන් , උබේ තාත්තට එහා ගමේ ලොකුම චන්ඩිය අපහාස කරනව , උබට මොකද කරන්න පුලුවන් , මුකුත් බෑ , හැබැයි වූ උබේ මල්ලිගේ යාළුවා , උබලගෙ ගෙදර පාටියකට මල්ලි වූට එන්න කියනව , උබ ඌට එන්න දෙනවද??
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    niyama talk tika broz.z....:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    Ubata podi weradimak mu meka kiwwe mata macho
    :lol::lol::lol::lol::lol:

    Originally Posted by Zeus
    බීරී අලින්ට වීණා වාදනය කිරීමෙන් වලකින මෙන් රටට දැයට හිත ඇති මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ල සිටිමි:yes:
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    මහ ලොකු කෙරුම ,මේකට උත්තර දියන් , උබේ තාත්තට එහා ගමේ ලොකුම චන්ඩිය අපහාස කරනව , උබට මොකද කරන්න පුලුවන් , මුකුත් බෑ , හැබැයි වූ උබේ මල්ලිගේ යාළුවා , උබලගෙ ගෙදර පාටියකට මල්ලි වූට එන්න කියනව , උබ ඌට එන්න දෙනවද??

    Tell you one thing, bro. නැණ ඇති පමණින් හැම කෙනෙක්ම තේරුම් ගන්නේ. So you are just wasting your time by putting those.
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    මොඩ කතා නේ.......මෙයි Last Killer කාරයා දාන්නේ............

    දැන්.........ඒ කියන්නේ.......බුද්ධාගමට නින්දා කරන්න ඕන කෙනෙක්ට පුලුවන්....මොකො ඔය Photo ටික බැලුවම.......වෙලා තියෙන හරිය නිසා.....

    ඔය උඹේ මහා සොයා ගැනීම් ටිකට AKON ගේ VIDEO එකත් දාලා ත්‍රේඩ් එකක් දාපන්......තව කවුරු හරි ඔය වගේ VIDEO එකක් ගැහුවම.


    Ei ban ubala scl giya un nemeida ubalata akuru kiyawanda bene. MII harako man pehediliwa kiyala thiyenawa "KONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ??"

    Man ahanne buruwo ei ubala mewata mukuth karanneththe kiyala misak Buddagamata apahasa kalata kamakne kiyala nemei


    Deyak kiyanda kalin hodata balala idapan man me kiyanne ube anagathayatath ekka neththan uba nikan cha wenawa witharai
     

    heshan122333

    Active member
  • Oct 28, 2007
    302
    25
    28
    machan monawa kiwwath waradi de waradi.....uba oya dala tiyena ewa karapu kattiya lankawata awe naha ne.eth aru lanka wata enawa ne....ekai minissu kagahan ne...eka nisa buruwada karan na epa.....uba buddisht da ? ehenam eka kiyan epa me wage wada kara kara...................
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    Tell you one thing, bro. නැණ ඇති පමණින් හැම කෙනෙක්ම තේරුම් ගන්නේ. So you are just wasting your time by putting those.

    තම තම ණැන පමණ දාරණය කරගනිත්වා
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    Ei ban ubala scl giya un nemeida ubalata akuru kiyawanda bene. MII harako man pehediliwa kiyala thiyenawa "KONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ??"

    Man ahanne buruwo ei ubala mewata mukuth karanneththe kiyala misak Buddagamata apahasa kalata kamakne kiyala nemei


    Deyak kiyanda kalin hodata balala idapan man me kiyanne ube anagathayatath ekka neththan uba nikan cha wenawa witharai

    මොකො අර්සස් ද, :shocked:

    නැ මන් හිතන්නේ මුලග්ගින්න:shocked:, කොහිල ටිකක් කාපන්..........:lol:

    කොහෙවත් යන අලහකොන් කෙනෙක් හින්දා.............පව් දෙයියනේ........උඩ පැන පැන........තනියෙන් නොන්ඩි වෙනවා.:(:lol: