Oh mara lol neda ubata


ඔව් උබල වගේ උන් ඉන්නකල් අපිට ජීවිතේ ලොල්... 


Oh mara lol neda ubata


ඔව් උබල වගේ උන් ඉන්නකල් අපිට ජීවිතේ ලොල්... 


this is sinhala bouda rajayak na... eka nisa gannan ganna epa..උබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??
බලපල්ලා මේවත්
![]()
Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට
![]()
WOW මෙකනන් කලින් එකටත් වඩා මරු නේද? පිලිමේ මුලින්ම උගුලල දාලා
![]()
![]()
බුද්දාගමේ ගරුත්වෙ මරු එකට රැකිල තියෙනවා
![]()
දැක්කද සුද්දියනට සතුටුවෙන්ඩ හාමුදුරුවො නටනවා
![]()
![]()
![]()
![]()
මේවයීනුත් බුද්දාගම නියමෙට රෑකනවා
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
කොහොමද පච්ච? Oops වැරදුනා tattoos නේ ඒකනිසා කමක් නෑත්ද?
![]()
මරු බාර් එක නේද? ගෑනු මිනිස්සු හොදට බීල පු* උඩ දාගේන බුදුන් ඉස්සරහ නටනවඇති හොඳට
![]()
අනේ පවු සීදේවි බාවනාව
![]()
![]()
මේවත් බලපියව්!!!
බැලුවද? කොහොමද? AKONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ?? AKONගෙ සිංදුව වගේ නෙමෙයිනේ මෙවඉන් කොච්චරනන් බුද්දාගමට කොච්චර හානි වේනවද; නිකන් බොරුවට මහලොකු බුද්දාගන් කාරයො වෙන්ඩ දගලන පුහු මිනිස්සු උඔලා.: angry:
![]()
akon nisa mata mokadka yako adarayak athi una kiyanne
buddagamata
mama kohomath budhist kenek ban
uba wage namata nemei
sirawata
ahh uba lokey wena dewal gana katha karanwa
thotawath matawath baha aawa nawattanna eka paarata
anith eka uba kohomada ban lokey wena dewal nawattanne
aduma gaaney akon karapu dewath
waradda waradda widiyata dakinne nathuwa












මචන් උබ ඔය විඩියෝ එක ගැන නිතර කියවන බව දැකපු නිසා මම අහමි....
ඔය විඩියෝ එකේ ඉන්න කෙල්ලට නැගිටලා යන්න තිබ්බේ නැද්ද..? ඒකි ඔය ආසාවෙන් ඉන්නේ....
ශිහාන් මිහිරන්ගට කියලා අපෙ කෙල්ලො ලැමේ අත්සන් කරගනිද්දි , ඌට යන්න නොඩි පාරේ නිදා ගනිද්දි උබ කෑගැහුවේ නැත්තේ ඇයි බන්..?
තව එකක් තියනවා අහන්න...SEXY CHICK video එක කරන්න කලින් AKON මේ ටුවර් එක ආවානම් ඒත් උබ යන්නෙ නෑ නේ මේක බලන්න...?
දැන් උබ කියවන විඩිහට AKON ගේ සින්දුවක් රේඩියෝ එකේ ගියොත් උබ රේඩියෝ ඒක වහයි නේ....![]()





?
ආහ් තව එකක්...මට කවුරු හරි කියනවද SL වලට ගේන්න පුලුවන් INTERNATIONAL HIT FAMOUS HIP HOP & RnB ARTIST කෙනෙක්?
මට දුක මේ වගේ show එකක් නැති උන එක ගැන...
කවුරු හරි thread එකක් දානවද INTERNATIONAL HIT FAMOUS HIP HOP & RnB ARTIST (AKON නැතුව ) ගෙන්නමු කියලා... මන් හිත්න්නේ කවුරුත් දාවි කියලා...අපෙ උන්ට ඉරාජ් ගේ , ච්න්ති ගේ , බි ඇන්ඩ් ඇස් ගේ ගොන් ආතල් හොදයි.....![]()
Ehthtata monawada ban uba dena paniwide ei budu dahamata mechchara dewal wenakan hitiyee ube bambu paniwide denna? Kalin ubala netta pu* gahagaththa ballo wage sadda nethuwa hitiye ei?![]()


.............. උබේ මන්ද බුද්දික කම ගෑන මගේ කනගාටුව

............. දෑන් උබ දාලතියෙන පොටෝ වල ඉන්න උන් ලන්කාවට එන්න හෑදුවද........

Man kiaynne ehema deyak nemei moadyo gadarakata sigarat bila ahuwelatyh benne neththe ei kiyalai ahanne?දැන් තියෙන ප්රශ්නේ ගැන කතා කරන එක වැරදිද........ අපි නොදැනුවත් ව........එ විච්ච වැරදි හින්දා........ආයිත් ජිවිතේට අපිට වැරැද්දක් පෙන්නන්න බැරිද?
මින්හෙක් ගෙදරට හොරෙන් සිගරට් බීලා, අන්තිමට කුඩු වලට ඇබ්බැහි වුනාම...........ගෙදරට මාට්ටු වෙනවා. එතකොට ඌ සිගරට් බොන එක වැරදි කියලා නැති හින්දා. ගෙදර අයට කුඩු ගහන එක වැරදි කියන්න බැයිද?
මේ ගැන මොකද? කියන්නේ .......කේන්ති ගන්න එපා......හොඳේ........ මොකො අලහකොන් මට එච්චර වැදගත් එකෙක් නෙමේ.
mona paraya monawa kalath ,mona paraya mona post eka dammath budu daham wanasanna ba.unta daduwam denne nature eka.a nisa me akon kiyana eka gana thamusela thappulawwata api baya na. hari aagamak thiyena ekek wena aagamakata garahanne na. me post eka oyage niyama aagama pennala denawa.oyalage cult walin thama lokaye tiyena ekama attha agama wanasanne.so sorry for your sad ass.suck it pal!!



Nikan miharakek wage katha karanda epa modayo mechchara kal budu dahamata garahanaka ubala pu* asse netta gahan hitiya. denda ubalata agama mathak une boruwata thappulanne uba 




Sira kathawaminisun thama darmaya wenuwen satan karai udgoshana karai namuth nokaranne thama darmayata anuwa jeewath wimaya![]()
![]()
![]()
මහත්තයො ටිකක් හිතන්න, නිකන් පිස්සෙක් වගේ කෑගහන්නෙ නැතුව. මේ දෙක විතරයිනෙ අපේ රටට අයිති. අනිත් එවා ඔක්කොම පිටරට එවා. ෂුවර් එකට එක්කො ඔය මහත්තයා ටිකට් අරගෙන ෂෝ එක බලන්න, එහෙමත් නැත්තන් ඔය මහත්තයා වෙනත් ආගමක කෙනෙක්. තමන් අදහන ආගමට අවනම්බුවක් වෙනවනම් එකට කතා කරන්න අපිට අයිතියක් තියෙනවා. එකනිසා මම ඔය මහත්තයට බොහොම කරුණාවෙන් කියන්නෙ. තමන් අදහන ආගමට විතරක් ගරු කරන්න එපා. අනිත් ආගම් වලටත් ගරු කරන්න පුරුදුවෙන්න.
machan 2007 wala hadapu film akakata dan ka gahala wadak thiyanawada ?anika meka hadapu Director anthima filma aka thamay oka... u mepara sammana ulelata anna thiya hithewath nathuwa athi........ anika oke ape budun wahanseta apahasa karala thiyanawada? anika
ape agamata apahasa karana ona dekata wirudda wenna apita ayathiyak thiyanawa....
yako paththareka cartoon akakin muslim agamata apahasa kara kiyala mulu lokema enna muslin aya uthgoanaya karanawa.....
thawa cristiyani agamata apahasa kara kiyala lankawe films thanam kara mathakada? athakota ubala ka gahuwada anna loke agraganaya film akak thanam karanawa aka apita balanna ona kiyala.... athakota buddagame api ka gahuwada aka hoda film akak apita balanna ona thahanam karana aka waradi... cristhiyani agame enne harak kiya kiya.![]()





තමන් අදහන ආගමට විතරක් ගරු කරන්න එපා. අනිත් ආගම් වලටත් ගරු කරන්න පුරුදුවෙන්න.


thoth akon wagema mae raten elawala akonge adomukaya lewakanna yawanna ona
ekath uda pana pana karai
Me lol kiyana eke theruma mokakda ban man ahandamai hitiye?ඔව් උබල වගේ උන් ඉන්නකල් අපිට ජීවිතේ ලොල්...
![]()
this is sinhala bouda rajayak na... eka nisa gannan ganna epa..
hela uruma un hithan inna lanka wa inna puluwan
sinhala bouda ayata vitharay kiyala...
balamu thawa ke dawasak maham yay kiyala,,,