AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

nelosnwick

Member
Mar 27, 2010
33
0
0
READ DHAMMA BOOKS OF
Ven. Rerukane Chandawimala Thero to attain Nirvanaya at current life!!!!!!!!!!!!!
Bavuddyage Athpotha
Punyopadeshaya
Sathipattana bhavana kramaya
chathurarya sathya sin ver(four noble truths eng ver)
sathalisakara maha vipassana bhavanava
bodhi pakshika dhamma vistaraya
and much more books to attain Nirvanaya at current life!!!!!!!
you can buy the books from
Vicks book Depot
Maradana road
Colombo 10
. and other bookshops!!!!!
to join facebook follow the link http://www.facebook.com/photo_search...6098735&ref=ts
 

dbr900

Member
May 3, 2007
65
0
0
wattala
උබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??

බලපල්ලා මේවත්

Buddha-Herakles.JPG


Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට

Bamiyan-Buddha1.jpg

WOW මෙකනන් කලින් එකටත් වඩා මරු නේද? පිලිමේ මුලින්ම උගුලල දාලා

80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg

reuters-monks-RTR728X-small.jpg


බුද්දාගමේ ගරුත්වෙ මරු එකට රැකිල තියෙනවා


buddhists-776960.jpg


දැක්කද සුද්දියනට සතුටුවෙන්ඩ හාමුදුරුවො නටනවා


buddhist%20bishop.jpg

82744-29461.jpg

buddha_headphones_profile-300.jpg


buddhismdummies.jpg


මේවයීනුත් බුද්දාගම නියමෙට රෑකනවා

252127666_4d98d33069.jpg

hiram016.jpg

tattoo.jpg

buddhist-tattoos1.jpg

13006d1224585810-sanskrit-tattoo-meaning-sanskrit-buddha-free-tattoo-design.jpg

කොහොමද පච්ච? Oops වැරදුනා tattoos නේ ඒකනිසා කමක් නෑත්ද?

nebuddhabar.jpg


මරු බාර් එක නේද? ගෑනු මිනිස්සු හොදට බීල පු* උඩ දාගේන බුදුන් ඉස්සරහ නටනවඇති හොඳට


JUKARI_Fit_To_4afc.jpg

අනේ පවු සීදේවි බාවනාව

2302476045_c7ea6c85be.jpg

insulting%2Bbuddhism%2B1.JPG



මේවත් බලපියව්!!!:angry::angry::angry::angry:


බැලුවද? කොහොමද? AKONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ?? AKONගෙ සිංදුව වගේ නෙමෙයිනේ මෙවඉන් කොච්චරනන් බුද්දාගමට කොච්චර හානි වේනවද; නිකන් බොරුවට මහලොකු බුද්දාගන් කාරයො වෙන්ඩ දගලන පුහු මිනිස්සු උඔලා.
:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:: angry::angry:
this is sinhala bouda rajayak na... eka nisa gannan ganna epa..
hela uruma un hithan inna lanka wa inna puluwan
sinhala bouda ayata vitharay kiyala...
balamu thawa ke dawasak maham yay kiyala,,,
 

maneeshkasun

Member
Feb 26, 2009
206
9
0
akon nisa mata mokadka yako adarayak athi una kiyanne
buddagamata
mama kohomath budhist kenek ban
uba wage namata nemei
sirawata

ahh uba lokey wena dewal gana katha karanwa
thotawath matawath baha aawa nawattanna eka paarata
anith eka uba kohomada ban lokey wena dewal nawattanne
aduma gaaney akon karapu dewath
waradda waradda widiyata dakinne nathuwa

http://www.youtube.com/watch?v=tXW-ZEx_Kfs
මචන් උබ ඔය විඩියෝ එක ගැන නිතර කියවන බව දැකපු නිසා මම අහමි....:)

ඔය විඩියෝ එකේ ඉන්න කෙල්ලට නැගිටලා යන්න තිබ්බේ නැද්ද..? ඒකි ඔය ආසාවෙන් ඉන්නේ....:dull:

ශිහාන් මිහිරන්ගට කියලා අපෙ කෙල්ලො ලැමේ අත්සන් කරගනිද්දි , ඌට යන්න නොඩි පාරේ නිදා ගනිද්දි උබ කෑගැහුවේ නැත්තේ ඇයි බන්..?

තව එකක් තියනවා අහන්න...SEXY CHICK video එක කරන්න කලින් AKON මේ ටුවර් එක ආවානම් ඒත් උබ යන්නෙ නෑ නේ මේක බලන්න...?:no:

දැන් උබ කියවන විඩිහට AKON ගේ සින්දුවක් රේඩියෝ එකේ ගියොත් උබ රේඩියෝ ඒක වහයි නේ....:P
 

shanefarcry

Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    Hora sangagala Tika politica karanna giyama ohoma thamai guti kanna wenawa........Mun wage sangayo buddagamath agurawayak.:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    මචන් උබ ඔය විඩියෝ එක ගැන නිතර කියවන බව දැකපු නිසා මම අහමි....:)

    ඔය විඩියෝ එකේ ඉන්න කෙල්ලට නැගිටලා යන්න තිබ්බේ නැද්ද..? ඒකි ඔය ආසාවෙන් ඉන්නේ....:dull:

    ශිහාන් මිහිරන්ගට කියලා අපෙ කෙල්ලො ලැමේ අත්සන් කරගනිද්දි , ඌට යන්න නොඩි පාරේ නිදා ගනිද්දි උබ කෑගැහුවේ නැත්තේ ඇයි බන්..?

    තව එකක් තියනවා අහන්න...SEXY CHICK video එක කරන්න කලින් AKON මේ ටුවර් එක ආවානම් ඒත් උබ යන්නෙ නෑ නේ මේක බලන්න...?:no:

    දැන් උබ කියවන විඩිහට AKON ගේ සින්දුවක් රේඩියෝ එකේ ගියොත් උබ රේඩියෝ ඒක වහයි නේ....:P

    Lankawe un Agamai Sanskuthiyai Uda thyagena innawa. Habai Lokaye Agamai Sanskutiyai prihicchma rata lankawa thamai:angry::angry::angry::angry::angry:
     

    maneeshkasun

    Member
    Feb 26, 2009
    206
    9
    0
    ආහ් තව එකක්...මට කවුරු හරි කියනවද SL වලට ගේන්න පුලුවන් INTERNATIONAL HIT FAMOUS HIP HOP & RnB ARTIST කෙනෙක් :oo: ?

    මට දුක මේ වගේ show එකක් නැති උන එක ගැන...

    කවුරු හරි thread එකක් දානවද INTERNATIONAL HIT FAMOUS HIP HOP & RnB ARTIST (AKON නැතුව ) ගෙන්නමු කියලා... මන් හිත්න්නේ කවුරුත් දාවි කියලා...අපෙ උන්ට ඉරාජ් ගේ , ච්න්ති ගේ , බි ඇන්ඩ් ඇස් ගේ ගොන් ආතල් හොදයි.....:baffled:
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    ආහ් තව එකක්...මට කවුරු හරි කියනවද SL වලට ගේන්න පුලුවන් INTERNATIONAL HIT FAMOUS HIP HOP & RnB ARTIST කෙනෙක් :oo: ?

    මට දුක මේ වගේ show එකක් නැති උන එක ගැන...

    කවුරු හරි thread එකක් දානවද INTERNATIONAL HIT FAMOUS HIP HOP & RnB ARTIST (AKON නැතුව ) ගෙන්නමු කියලා... මන් හිත්න්නේ කවුරුත් දාවි කියලා...අපෙ උන්ට ඉරාජ් ගේ , ච්න්ති ගේ , බි ඇන්ඩ් ඇස් ගේ ගොන් ආතල් හොදයි.....:baffled:

    Lankawata INTERNATIONAL ARTIST la enna kamati weida ban me wage thathawayaka.......
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    Ehthtata monawada ban uba dena paniwide ei budu dahamata mechchara dewal wenakan hitiyee ube bambu paniwide denna? Kalin ubala netta pu* gahagaththa ballo wage sadda nethuwa hitiye ei?:angry::angry::angry::angry:


    උබ මහ බුරුවෙක් නෙ බන් ...... උබ කියන්නෙ දෑන් බුදු දහමට වෙන්න ඔනි දෙවල් වෙලා තියෙන්නේ එකනිසා දෑන් ඔනි එකෙක්ට ඔනි දෙයක් කරන්න පුලුවන් කියලද:nerd::nerd::nerd:.............. උබේ මන්ද බුද්දික කම ගෑන මගේ කනගාටුව:angry::angry::angry:............. දෑන් උබ දාලතියෙන පොටෝ වල ඉන්න උන් ලන්කාවට එන්න හෑදුවද........
    අපෙ රටට පුලුවන් තරමින් අපි එවට විරුද්දත්වය ප්‍රකාශ කරනව......:dull::dull:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    දැන් තියෙන ප්‍රශ්නේ ගැන කතා කරන එක වැරදිද........ අපි නොදැනුවත් ව........එ විච්ච වැරදි හින්දා........ආයිත් ජිවිතේට අපිට වැරැද්දක් පෙන්නන්න බැරිද?

    මින්හෙක් ගෙදරට හොරෙන් සිගරට් බීලා, අන්තිමට කුඩු වලට ඇබ්බැහි වුනාම...........ගෙදරට මාට්ටු වෙනවා. එතකොට ඌ සිගරට් බොන එක වැරදි කියලා නැති හින්දා. ගෙදර අයට කුඩු ගහන එක වැරදි කියන්න බැයිද?

    මේ ගැන මොකද? කියන්නේ .......කේන්ති ගන්න එපා......හොඳේ........ මොකො අලහකොන් මට එච්චර වැදගත් එකෙක් නෙමේ.:rolleyes::lol:
    Man kiaynne ehema deyak nemei moadyo gadarakata sigarat bila ahuwelatyh benne neththe ei kiyalai ahanne?
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    mona paraya monawa kalath ,mona paraya mona post eka dammath budu daham wanasanna ba.unta daduwam denne nature eka.a nisa me akon kiyana eka gana thamusela thappulawwata api baya na. hari aagamak thiyena ekek wena aagamakata garahanne na. me post eka oyage niyama aagama pennala denawa.oyalage cult walin thama lokaye tiyena ekama attha agama wanasanne.so sorry for your sad ass.suck it pal!!
    :angry::angry::angry::angry:Nikan miharakek wage katha karanda epa modayo mechchara kal budu dahamata garahanaka ubala pu* asse netta gahan hitiya. denda ubalata agama mathak une boruwata thappulanne uba :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg


    reuters-monks-RTR728X-small.jpg


    මහත්තයො ටිකක් හිතන්න, නිකන් පිස්සෙක් වගේ කෑගහන්නෙ නැතුව. මේ දෙක විතරයිනෙ අපේ රටට අයිති. අනිත් එවා ඔක්කොම පිටරට එවා. ෂුවර් එකට එක්කො ඔය මහත්තයා ටිකට් අරගෙන ෂෝ එක බලන්න, එහෙමත් නැත්තන් ඔය මහත්තයා වෙනත් ආගමක කෙනෙක්. තමන් අදහන ආගමට අවනම්බුවක් වෙනවනම් එකට කතා කරන්න අපිට අයිතියක් තියෙනවා. එකනිසා මම ඔය මහත්තයට බොහොම කරුණාවෙන් කියන්නෙ. තමන් අදහන ආගමට විතරක් ගරු කරන්න එපා. අනිත් ආගම් වලටත් ගරු කරන්න පුරුදුවෙන්න.


    Mahathmaya foto 2k witharak lankawe unata eken kiyannene siddi 2k witharak lankawe una kiyala oya hamuduruwan amu amuwe marapu aunuth parlimenthuwata ringala inne ei ithin obathumata mewa penne nethda?
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha

    machan 2007 wala hadapu film akakata dan ka gahala wadak thiyanawada ?anika meka hadapu Director anthima filma aka thamay oka... u mepara sammana ulelata anna thiya hithewath nathuwa athi........ anika oke ape budun wahanseta apahasa karala thiyanawada? anika
    ape agamata apahasa karana ona dekata wirudda wenna apita ayathiyak thiyanawa....:angry:

    yako paththareka cartoon akakin muslim agamata apahasa kara kiyala mulu lokema enna muslin aya uthgoanaya karanawa.....

    thawa cristiyani agamata apahasa kara kiyala lankawe films thanam kara mathakada? athakota ubala ka gahuwada anna loke agraganaya film akak thanam karanawa aka apita balanna ona kiyala.... athakota buddagame api ka gahuwada aka hoda film akak apita balanna ona thahanam karana aka waradi... cristhiyani agame enne harak kiya kiya.:angry::angry::angry:


    Ei ithin uba 2007di mekata kegehuwe neththe?
    :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    තමන් අදහන ආගමට විතරක් ගරු කරන්න එපා. අනිත් ආගම් වලටත් ගරු කරන්න පුරුදුවෙන්න.

    Aniuwaryenma man mage budu dahamata godak garu karanawa eth boruwata buddagan karayek kiyala loketa pennanda dagalanne ne:angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    this is sinhala bouda rajayak na... eka nisa gannan ganna epa..
    hela uruma un hithan inna lanka wa inna puluwan
    sinhala bouda ayata vitharay kiyala...
    balamu thawa ke dawasak maham yay kiyala,,,


    Me machan meka Sinhala Bouddayange rata thama eke aye katha dekak ne machan. eth ape karumeta ehen mehen pathwechcha awunwa pannandath bene. eth un denaganda oni meke pradana agama buddagama ewagema pradana jathiye SRI LANKAN kiyala