Alertpay සල්ලි වලට රුපියල් වලින් ගෙවනවා 1:1

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
Alertpay සල්ලි වලට රුපියල් වලින් ගෙවනවා 1:1

ඔයා ලඟ ඇලාට්පේ සල්ලි තියනවනං මම 1:1 ගෙවනවා. සල්ලි දාන්න පුලුවන් Peoples Bank හෝ මොබයිල් රීලෝඩ්.

කැමතිනං පෝස්ට් එකක් දාන්න.
 

RLR

Member
Aug 30, 2008
3,200
401
0
Sri Lanka

පුලුවන්නම් මට AP වලට $12 දෙන්න පුලුවන්ද? මම Skrill (Moneybookers) වලින් දෙන්නම්. PM me if you can. Thanks.
:)

.
 

Prasad♠

Well-known member
  • Nov 2, 2009
    1,515
    419
    83
    කුරුණෑගල​
    මං ගාවත් චුට්ටක් තියනවා මොකටද බං AP එකට සල්ලි හොයන්නේ මේ රෙද්දෙන් එකකටවත් ගෙවන්ඩ බෑනේ කරන දෙයක් කියලා කරපන්කෝ
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan

    පුලුවන්නම් මට AP වලට $12 දෙන්න පුලුවන්ද? මම Skrill (Moneybookers) වලින් දෙන්නම්. PM me if you can. Thanks.
    :)

    .

    මටත් ඕනෙ ඇලාට්පේ මචං. දැං ඇලාට්පේ එකේ ක්‍රෙඩිට්කාඩ් වැඩ නෑ. ඒකයි අවුල. :sorry:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Prasad♠;11676846 said:
    මං ගාවත් චුට්ටක් තියනවා මොකටද බං AP එකට සල්ලි හොයන්නේ මේ රෙද්දෙන් එකකටවත් ගෙවන්ඩ බෑනේ කරන දෙයක් කියලා කරපන්කෝ

    පීඑම් බලපං:D
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Prasad♠;11676846 said:
    මං ගාවත් චුට්ටක් තියනවා මොකටද බං AP එකට සල්ලි හොයන්නේ මේ රෙද්දෙන් එකකටවත් ගෙවන්ඩ බෑනේ කරන දෙයක් කියලා කරපන්කෝ
    Machan mama 11.30 witara ube acc 1ta money deposit kala. Balance 1 check karapan.

    Karapu help ekata thanks machoooo :D