matath palaweni parata langadi check ekak awa .. aka bank eke ape account 1ta deposit karanna one..
un kiwwa aka money wenna dawas 15k withara yanwa kiyala![]()
![]()
$ walinda bun check eka enne?? ekata NRFC account ekak thiyenne onada? vena kenek ge account ekakata dala salli ganna barida?
Machan wire tranfer dapan dawas 5n wage salli acc eke habai $15 fess eka