AlertPay Help

himalaka

Member
Jan 24, 2007
1,995
180
0
Colombo
Machanzz! AlertPay eken check aran thiyana aya innavada! Ena check eka account pay check ekak da enne! wistharayak kiyannako!
 

movi

Active member
  • Dec 23, 2009
    419
    37
    28
    38
    matath palaweni parata langadi check ekak awa .. aka bank eke ape account 1ta deposit karanna one..

    un kiwwa aka money wenna dawas 15k withara yanwa kiyala :( :(
     

    himalaka

    Member
    Jan 24, 2007
    1,995
    180
    0
    Colombo
    matath palaweni parata langadi check ekak awa .. aka bank eke ape account 1ta deposit karanna one..

    un kiwwa aka money wenna dawas 15k withara yanwa kiyala :( :(

    $ walinda bun check eka enne?? ekata NRFC account ekak thiyenne onada? vena kenek ge account ekakata dala salli ganna barida?
     

    movi

    Active member
  • Dec 23, 2009
    419
    37
    28
    38
    $ walinda bun check eka enne?? ekata NRFC account ekak thiyenne onada? vena kenek ge account ekakata dala salli ganna barida?


    machan mamath oya gana wadi wisthara danne naa..
    habai wena kenekge account 1kata danna baruwa athi mokada ake Pay to : kiyala name eka thiyenawa pay karanna one ekkenage..
     
    Last edited: