Ali Express Black Friday Sale

EternalQuest

Active member
  • Nov 21, 2024
    147
    148
    43
    LK
    කූපන්, කොයින් ඩිස්කවුට් අඩු කරපු එක ගැන මට මෙහෙම සැකයක් එනවා. (එක නිසාමද දන්නෙ නැ නිකන් අදහසක් විතරයි) ලගකදි ඉදල ඩිස්කවුන්ට් අඩු කරපු රටවල් වල උන්ගෙ සබ් බිස්නස් එකක් තියෙනව (daraz, lazada) උන් එකේ aliexpress choice items,3 bundle items විකුනනවා. සමහර එවා aliexpress එකට වඩා අඩු item daraz එකෙ සෙට් උනා, ඒවාල business එක වැඩි කරන්න මේ වගෙ main site එකේ අපෙ රටවලට ඩිස්ක්ව්න්ට් අඩු කරාද දන්නෙ නැ😳🧐
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,048
    8,306
    113
    Chilaw
    ammo abans eke nam thibba ganamai, boruwata wadi karala discount deela :P
    1732633101555.png


    1732633194781.png


    ow ekama price eka bn. mama july walath me price ekatamai purchase kale
     

    daybreaker

    Active member
  • Jun 25, 2011
    596
    133
    43
    Colombo
    කූපන්, කොයින් ඩිස්කවුට් අඩු කරපු එක ගැන මට මෙහෙම සැකයක් එනවා. (එක නිසාමද දන්නෙ නැ නිකන් අදහසක් විතරයි) ලගකදි ඉදල ඩිස්කවුන්ට් අඩු කරපු රටවල් වල උන්ගෙ සබ් බිස්නස් එකක් තියෙනව (daraz, lazada) උන් එකේ aliexpress choice items,3 bundle items විකුනනවා. සමහර එවා aliexpress එකට වඩා අඩු item daraz එකෙ සෙට් උනා, ඒවාල business එක වැඩි කරන්න මේ වගෙ main site එකේ අපෙ රටවලට ඩිස්ක්ව්න්ට් අඩු කරාද දන්නෙ නැ😳🧐
    meka matath hithuna. dan choice day coupons na. coins discount na
     

    johnferna678

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,420
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    අඩු කුලේ උන් හොර වැඩ කරලා aliexpress උන් ලංකාවට හුකලා තියෙන්නේ. මන් දැන් මාස ගානක් තිස්සේ pc බඩු වාගයක් ගන්න බලන් ඉන්නේ මොන cupoen එකක්වත් නෑ දැන් සිංහලුන්ට. අඩුවට බඩු ගත්ත කාලේ ඉවරයි.
     

    Elamaz

    Well-known member
  • Mar 18, 2023
    645
    763
    93
    Hypertext Transfer Protocol
    අඩු කුලේ උන් හොර වැඩ කරලා aliexpress උන් ලංකාවට හුකලා තියෙන්නේ. මන් දැන් මාස ගානක් තිස්සේ pc බඩු වාගයක් ගන්න බලන් ඉන්නේ මොන cupoen එකක්වත් නෑ දැන් සිංහලුන්ට. අඩුවට බඩු ගත්ත කාලේ ඉවරයි.
    Daraz balan, ali ewama aduvata thiyenawa