Payment karanna puluwan. Monawada Ganna inneamazon එකට ලංකාවෙන් පේමන්ට් එකක් කරපු අය ඉන්නවද ?
Awulak na Amazon eken pennawa nam lankawata genna puluwan kiyala eka puluwan. Oyata pay karanna puluwan.ow item 50 k withara gennagena thiyenawa
tax kohomada hadenne?Awulak na Amazon eken pennawa nam lankawata genna puluwan kiyala eka puluwan. Oyata pay karanna puluwan.
hadena widihanan hariyatama danne na mcn mata me wenakan gennapuwata wadila thibbe VAT ekak witharaitax kohomada hadenne?
Eka oya Ganna item eke hs code eken tama enne. Samaharak ewata vat, pal ssl 3nama wadinawa. Samaharak ewata pal and SSL witarai.tax kohomada hadenne?