කෝල් එකක් අරන් කියනවා , ගෙදෙට්ට කෝල් කරලා email එකක් ඇවිත්ද කියල බලල කියන්න කියලMe kale hatiyata nam ow wenna puluwan. Thaman travel karana gaman iddi hadisi email ekak check karanna oni unoth Nokia button phone eken karanne kohomada?

කෝල් එකක් අරන් කියනවා , ගෙදෙට්ට කෝල් කරලා email එකක් ඇවිත්ද කියල බලල කියන්න කියලMe kale hatiyata nam ow wenna puluwan. Thaman travel karana gaman iddi hadisi email ekak check karanna oni unoth Nokia button phone eken karanne kohomada?

wish I could giveI wish i had your technical skills bun
අරකෙ sni දියම්කොow ow ban. me samsung tunnel start karana phone eka.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
me anik phone eka
![]()
![]()
me arch linux screenlock eke script eka, tasker fan off wena ewa etc...
![]()
oya kiwe hena poddai thawa sahenna thiyenawa profiles wena wenama group karala daala hadala phone deke.
mage life eke sahenna dewal bageta bageyak automate wenawa
ඉස්සර මගෙ ලඟ තිබ්බ Nokia 6120c ෆෝන් එකක්.ඒකෙ 3g තිබ්බ. නෙට් යනකොට කර්සර් එකක් එනව. ඇරෝ කීස් වලින් එහා මෙහා යන්නෙ. ටිකක් අමාරුයි.ඒත් බැරි නෑ.
https://www.gsmarena.com/nokia_6120_classic-1958.php
wish I could give
root and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
මේක කියවලා මොලේ වයර් මාරු උනාroot and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ