android help

j.atl

Member
May 6, 2015
179
29
0
colombo
මොකක් හරි app එකක් install කරන්න හදනකොට package install අනික් එක හරි දුන්නාම
there is a problem parsing the package
මෙහෙම වැටෙනවානේ .මේක නැති කරගන්නෙ කොහොමද .