machan mata competition ekakata android app ekak hadanna one ...ekata hoda idea ekak thiyenam kiyanawada..idea eka local relavant wenna one..e kiyanne lankawada wada gela penna one..oyala gawa thiyenawanam mewage app ekak android walata aduwoth hodai kiyala poddak mata kiyanawada....
