android idea help

kalu.kumaraya

Member
Sep 3, 2012
197
9
0
machan mata competition ekakata android app ekak hadanna one ...ekata hoda idea ekak thiyenam kiyanawada..idea eka local relavant wenna one..e kiyanne lankawada wada gela penna one..oyala gawa thiyenawanam mewage app ekak android walata aduwoth hodai kiyala poddak mata kiyanawada....
 

navodwickra

Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,426
    2,142
    113
    Leeds, UK
    machan mata competition ekakata android app ekak hadanna one ...ekata hoda idea ekak thiyenam kiyanawada..idea eka local relavant wenna one..e kiyanne lankawada wada gela penna one..oyala gawa thiyenawanam mewage app ekak android walata aduwoth hodai kiyala poddak mata kiyanawada....

    පුළුවන් නම් super market එකක් එක්ක එකතුවෙලා App එකක් හදපන් මචන් ඒක සහෙනට වටිනවා, :yes:

    මෙන්න උදාහරණයකට