Anxiety එකට බෙහෙත් ගත්ත උන් වරෙල්ල.

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    Anxiety එකට බෙහෙත් ගත්ත උන් වරෙල්ල.

    Ubalage experiences dapalla.. plz
     
    Feb 9, 2019
    833
    64
    0
    Antidepressants තමයි ගන්න ඕන. KasunKDP උබ බොනවද ? අරක්කු ඇල්කොහොල් පාවිච්චි කරනවද ? :confused:
     
    May 19, 2018
    612
    42
    0
    Internet addiction ekath anxiety wlata pradana ma hethuwak ban. mama phone eken Fb ayin kara. sathiyak wage ynakota mara wenasak danuna.
     

    dilduda

    Member
    Jan 23, 2018
    3,928
    272
    0
    Danata alcohol tamai bn ganne..:D

    Anti depressants efficient na bn anxiety walata

    long term treatment ekak widiyata AD thama denne anxiety walata. :yes:
    short term benzo group eke medicine denawa AD eka agata huru wenakam. AD eka huru unata passe benzo nawaththanawa. :yes:
     
    Feb 9, 2019
    833
    64
    0
    Danata alcohol tamai bn ganne..:D

    Anti depressants efficient na bn anxiety walata

    :oo: ( [Beer, Arrack, Wine, Jin]=alcohol ) බිව්වම ඒ බීපු වෙලාවට විතරක් ඔය ගතිය නැතුව ගිහින් ඔයා නොර්මල් වෙනවද ?