Kudu ekka badu mattu dan ube wife taniyama nedaනිතරම අතේ ගහන්න හිතෙනවා.
Kudu ekka badu mattu dan ube wife taniyama neda

Antidepressants තමයි ගන්න ඕන. KasunKDP උබ බොනවද ? අරක්කු ඇල්කොහොල් පාවිච්චි කරනවද ?![]()

Danata alcohol tamai bn ganne..
Anti depressants efficient na bn anxiety walata
ටෝලරන්ස් බේබිDanata alcohol tamai bn ganne..
Anti depressants efficient na bn anxiety walata


Danata alcohol tamai bn ganne..
Anti depressants efficient na bn anxiety walata
( [Beer, Arrack, Wine, Jin]=alcohol ) බිව්වම ඒ බීපු වෙලාවට විතරක් ඔය ගතිය නැතුව ගිහින් ඔයා නොර්මල් වෙනවද ?