APIIT final year

despa

Active member
  • Jan 22, 2010
    704
    197
    43
    උඹම නේද ඉස්සර Private Education Institutions වලට එරෙහිව කඩේ ගියේ?? දැන් මොකෝ මේ APIIT එකේ ෆයිනල් year කොල්ලොන්ව හොයන්නේ??? :dull::oo:

    eka umbata wadak nane...kata wahan pala yanna