APIIT final year eke inna kollek innawa nan chat ekak daapn . personal case ekak:love::love:
K kalanamax Member Nov 19, 2011 986 83 0 Apr 3, 2015 #1 APIIT final year eke inna kollek innawa nan chat ekak daapn . personal case ekak
pranathlcp Well-known member Jul 19, 2009 5,839 1,293 113 Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry Apr 3, 2015 #4 උඹම නේද ඉස්සර Private Education Institutions වලට එරෙහිව කඩේ ගියේ?? දැන් මොකෝ මේ APIIT එකේ ෆයිනල් year කොල්ලොන්ව හොයන්නේ???
උඹම නේද ඉස්සර Private Education Institutions වලට එරෙහිව කඩේ ගියේ?? දැන් මොකෝ මේ APIIT එකේ ෆයිනල් year කොල්ලොන්ව හොයන්නේ???
despa Active member Jan 22, 2010 704 197 43 Apr 3, 2015 #5 pranathlcp said: උඹම නේද ඉස්සර Private Education Institutions වලට එරෙහිව කඩේ ගියේ?? දැන් මොකෝ මේ APIIT එකේ ෆයිනල් year කොල්ලොන්ව හොයන්නේ??? Click to expand... eka umbata wadak nane...kata wahan pala yanna
pranathlcp said: උඹම නේද ඉස්සර Private Education Institutions වලට එරෙහිව කඩේ ගියේ?? දැන් මොකෝ මේ APIIT එකේ ෆයිනල් year කොල්ලොන්ව හොයන්නේ??? Click to expand... eka umbata wadak nane...kata wahan pala yanna