audio output help

buddikahl

Member
Nov 16, 2011
1,110
132
0
UVA
kollane,computer eken online radio,online sindu wage dewal ahaddi sound qulity eka awul ewa hadanna puluwan equalizer software thiyenawada?
 
Last edited:

dilrasan

Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,818
    1
    4,881
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    online radio eke players walata download karanna dena file ekak thibunoth eka download karala player ekakin ahanna puluwanne...ethakota player ekenma hadaganna puluwan sounds...

    sound manager ekak dagena ethine...eken hadanna...online radio kiwwe mona radio da?
    kohe thiyena radio ekak genada oya kiyanne?

    mokada radio eken dena quality eka thama ithin ehenne...:rolleyes:
    Audio cable kiyala podi software ekaknam thiyenawa...eth eka use karana eka karadarai...hema welema hadanna oni settings...

    youtube wage ewage quality eka select karanna puluwan...
    onlline sindu play wena eka eka players walin dena quality eka thamai ehenne...