Australia , cricket ball එක හුරලා නොන්ඩි බන් එකසිය ගානට

Thilantdm

Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    උන් ජරාම ටීම් එකක් වෙලා දැන් :sorry: පළවැනි මැච් එකෙත් හෙන වලියක් ඇද්දා :baffled:

    ow warner karaya gema illuwa 1st eke.
    eth oota mkt case ekak damme na.

    2nd match eke rabada gema illuwa.oota gema dunna ICC eken.bt oo ape seen hitan dala shape wela.

    3rd eke ausi team ekama illan kawa ball suuranna ghn :lol::lol:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    world cup ekakadi, Australia opener Glouse eka athuley PIN PON BALL ekak da gena , bat karala world cup eka win kala Lankavata viruddhava. Mathaka athi nea. Ausi la quality aya neve. England vala Hira karaingen ena generation ekak.
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    yeah and he got killed by a plane crash
    everyone says , the book keepers who worked with him were planned it to kill him.

    That’s what you read from Wikipedia!. So mean that we don’t talk about his service and contribution to the game. Shame to SA he died at young age.