Ozora Festival. bump.............
Superman_99 Member Feb 12, 2016 361 52 0 Boss ගෙ සාක්කුවේ May 9, 2016 #1 Ozora Festival. bump............. Reactions: Nimeshaya
EK KILLER Well-known member Apr 2, 2013 13,010 1 1,908 113 Underworld May 9, 2016 #2 Synchronicity 2015 බැලුවද ආයිමත් මොලේ කොලොප්පන් උනා බන්.... දෙන්නම මැරුණා නේද කතාවේ හැටියට.... අර අන්තිමට පෙන්නන්නේ මොනවද එතකොට අරු වෝම් හෝල් එක ඇතුලට ගිය කේස් එක.. බම්ප් Reactions: sandaru d
Synchronicity 2015 බැලුවද ආයිමත් මොලේ කොලොප්පන් උනා බන්.... දෙන්නම මැරුණා නේද කතාවේ හැටියට.... අර අන්තිමට පෙන්නන්නේ මොනවද එතකොට අරු වෝම් හෝල් එක ඇතුලට ගිය කේස් එක.. බම්ප්
Kumara456 Well-known member Jan 3, 2008 29,710 2,880 113 Colombo May 10, 2016 #3 ලංකාවෙත් මේ වගේ උත්සව පවත්වන්න කටයුතු සූදානම් කළ යුතුයි.
sandaru d Well-known member Nov 5, 2011 4,864 2,177 113 Galle May 10, 2016 #4 EK KILLER said: Synchronicity 2015 බැලුවද ආයිමත් මොලේ කොලොප්පන් උනා බන්.... දෙන්නම මැරුණා නේද කතාවේ හැටියට.... අර අන්තිමට පෙන්නන්නේ මොනවද එතකොට අරු වෝම් හෝල් එක ඇතුලට ගිය කේස් එක.. බම්ප් Click to expand... thota pissuda huththo.. hama thanama oya magula kiya kiya yanne.. mala jara film ekak yako eka. a wage ewa balanne nathuwa hitapn.
EK KILLER said: Synchronicity 2015 බැලුවද ආයිමත් මොලේ කොලොප්පන් උනා බන්.... දෙන්නම මැරුණා නේද කතාවේ හැටියට.... අර අන්තිමට පෙන්නන්නේ මොනවද එතකොට අරු වෝම් හෝල් එක ඇතුලට ගිය කේස් එක.. බම්ප් Click to expand... thota pissuda huththo.. hama thanama oya magula kiya kiya yanne.. mala jara film ekak yako eka. a wage ewa balanne nathuwa hitapn.
sadamol buwa Well-known member Mar 10, 2016 18,979 1,751 113 නෙතූෂි අක්කි ගාව May 10, 2016 #5 මේකනම් පට්ට.... උරන්නම හිතෙන තනයක්....
ryandok Well-known member Oct 11, 2011 13,684 1 3,804 113 වලපල්ලේ May 10, 2016 #7 awesome 05-10-2016 03:27 PM good job එකෙක්ට රිදිලා.. කියන්න දෙයක් තියේ නං PM එකක් දාලා කියපන් ලොල්ලා .. Reactions: Ysa Karu
awesome 05-10-2016 03:27 PM good job එකෙක්ට රිදිලා.. කියන්න දෙයක් තියේ නං PM එකක් දාලා කියපන් ලොල්ලා ..