yako delhi wala bajaj eka 153000 e kiyanne lkr walin 369000 wage wenne.. nearly 650000 wage tax.. ammata hukanna epai bn me kari rate tax rate decide karana unge...
yako delhi wala bajaj eka 153000 e kiyanne lkr walin 369000 wage wenne.. nearly 650000 wage tax.. ammata hukanna epai bn me kari rate tax rate decide karana unge...
D400 ඇවිල්ලා ගොඩක් කල් බං. fz25 නම් දන්නේ නැ.
patta banzz... gaana thamai awula. japan brand new ganna salli nethi nisa ithin mewwa thamai.![]()
yako delhi wala bajaj eka 153000 e kiyanne lkr walin 369000 wage wenne.. nearly 650000 wage tax.. ammata hukanna epai bn me kari rate tax rate decide karana unge...
සහතික ඇත්ත![]()




thats what you get for depending on imports. we got 20 million people in this country and we have a good demand for bikes. why cant sri lanka collaborate with japanese companies and make bikes in lanka. this will create jobs and bikes. this is what most asian countries are doing


ඉන්දියන් බයික් එකකටනන් ලක්ෂ 5 න් උඩ යන එක තේරුමක් නැහැ.. ජපන්නන් කමකුත් නැහැ...