pitastharaya

Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    man Bata sapathu dekak gaththa.
    2499i.
    Maasa 2k pavichchi kala.daily use kala.Shoes vala pathuru giya.bill eke tibune 60 days vitharak vaga kiyanava kiyala.but man maasa 2i sathi 2k use karala.man show room ekata gihin dunna.un colombo yavanava kiuva.sathi 3kata passe mata kiuva 2499ta hari yanna vena aluth shoe dekak thora ganna kiyala.
    Hithata hari giye parana design ekamai.cash return karanna be kiuva.aluth shoes dekak aran ava.Mata,ubala Bata gaththath ekai,nethath ekai,unge customer care nam elakiri.